Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 185234 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #30 Dátum: 2011. szeptember 23. - 20:00:28 »
0 Show voters
Nem tudja valaki hogy mi a bukfenc animnak a neve (ha van)? (elõre)

Kisebb kérdések
« Válasz #31 Dátum: 2011. szeptember 23. - 21:11:08 »
0 Show voters
Mit rontottam el? Mi hiányzik belõle? Azt szeretném hogy parancsra lespawnoljon, egyszerre többet is lehetne.
[pawn]
new Float:x, Float:z, Float:y;
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
GetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:z, Float:y);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(Float:x, Float:z, Float:y 1225);
return 1;
}
[/pawn]
és ha megkérhetnélek bennetek valami törlõ parancsot is létrehoznátok hozzá?
elõre is köszi

Kisebb kérdések
« Válasz #32 Dátum: 2011. szeptember 23. - 21:15:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Predator date=1316805068\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mit rontottam el? Mi hiányzik belõle? Azt szeretném hogy parancsra lespawnoljon, egyszerre többet is lehetne.
[pawn]
new Float:x, Float:z, Float:y;
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
GetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:z, Float:y);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(Float:x, Float:z, Float:y 1225);
return 1;
}
[/pawn]
és ha megkérhetnélek bennetek valami törlõ parancsot is létrehoznátok hozzá?
elõre is köszi
 
Nem írtad hozzá hogy melyik objectel akarod végezni a mûveletet!
[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
        new Float:x, Float:y Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(objectid,x, y, z );
return 1;
}[/pawn]
Törléshez:
DestroyObject(objectid);
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 23. - 21:17:06 írta kadaradam »

Kisebb kérdések
« Válasz #33 Dátum: 2011. szeptember 23. - 22:16:28 »
0 Show voters
Hát ez valahogy nem jön, ösze öszedobnád a parancsot? Sose konvertálja át amx-re, hiba van benne.
Szerk1: Megvolt a hiba, kihagytál egy veszõt, sikerült öszetenni, de nem reagál a parancsra, az üzenet sikerül, de a cselekmény nem történik meg, tehát nem Spawnol hozzám az Object.
[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(1225, x, y, z );
return 1;
}[/pawn]
ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 23. - 22:23:08 írta Predator »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #34 Dátum: 2011. szeptember 23. - 22:34:27 »
0 Show voters
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
Ha nincs létrehozva az object nincs mit mozgatni! :)
Pl:
[pawn]new teszt;
teszt = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
[/pawn]
Majd akkor használhatod ezt:
[pawn]SetObjectPos(teszt, ujkordx, ujkordy, ujkordz);[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 23. - 22:36:37 írta DrAkE »

Kisebb kérdések
« Válasz #35 Dátum: 2011. szeptember 24. - 09:52:55 »
0 Show voters
Remek :D Sikerült lespawnolta a hordót köszönöm, Viszont 2x  spawnoltam utánna többet nemis tudtam, az üzenet megérkezett de a hordó nem spawnolt le.  És jó lenne ha legalább 3mat letudnék spawnolni, kiegészítve még avval hogy anélkül hogy ujra spawnolna robbanás nélkül. Ha felrobbant ne jelenjen meg visza az eredeti helyére, de viszont lehesen lekérni ilyen Objectet.
Még valami, ha lehet ne a karaktere spawnoljon, hanem inkább az elé 1-2 métere.
Válaszokat köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 24. - 09:58:24 írta Predator »

Kisebb kérdések
« Válasz #36 Dátum: 2011. szeptember 24. - 11:40:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: Predator date=1316850775\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Remek :D Sikerült lespawnolta a hordót köszönöm, Viszont 2x  spawnoltam utánna többet nemis tudtam, az üzenet megérkezett de a hordó nem spawnolt le.  És jó lenne ha legalább 3mat letudnék spawnolni, kiegészítve még avval hogy anélkül hogy ujra spawnolna robbanás nélkül. Ha felrobbant ne jelenjen meg visza az eredeti helyére, de viszont lehesen lekérni ilyen Objectet.
Még valami, ha lehet ne a karaktere spawnoljon, hanem inkább az elé 1-2 métere.
Válaszokat köszönöm
 
Azt hittem,hogy már létre van hozva az object!
Szerintem csinálj 3 objectet:
[pawn]new object[3];
object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[3] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object[1], x, y, z );
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject2\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object[2], x, y, z );
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject3\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object[3], x, y, z );
return 1;
}[/pawn]

Kisebb kérdések
« Válasz #37 Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:05:38 »
0 Show voters
Köszönöm, De az az igazság nem teljesen így gondoltam, lehet roszul írtam le.
Szóval 1 parancs lenne ami: /setobject
Erre a parancsra lejön a 1225-ös Idjû Object a skin elé egy kis távolságra.
Ha beírom hogy /setobject akkor lespawnol a hordó a közelemben, és ha ujra beirom hogy /setobject akkor mégegy lespawnol, de persze az elsõ is a helyén marad, és így tovább. Attól függ hogy a könyebb megoldani ha bármennyit lespawnolhatok, vagy ha egyszere max 3mat.
És ha felrobban a hordó akkor ne spawnoljon ujra, hanem tünjön el, csak akkor legyen ujra hordó ha én azt kérem.
Amiket póbálgattam, az némelyik vagy ne mvolt jó, vagy robbanás után bebugolt és nem tett le a több objectet.
Válaszokat és asegítségeket elõre is köszönöm

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #38 Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:09:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1316857252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Remek :D Sikerült lespawnolta a hordót köszönöm, Viszont 2x  spawnoltam utánna többet nemis tudtam, az üzenet megérkezett de a hordó nem spawnolt le.  És jó lenne ha legalább 3mat letudnék spawnolni, kiegészítve még avval hogy anélkül hogy ujra spawnolna robbanás nélkül. Ha felrobbant ne jelenjen meg visza az eredeti helyére, de viszont lehesen lekérni ilyen Objectet.
Még valami, ha lehet ne a karaktere spawnoljon, hanem inkább az elé 1-2 métere.
Válaszokat köszönöm
 
Azt hittem,hogy már létre van hozva az object!
Szerintem csinálj 3 objectet:
[pawn]new object[3];
object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[3] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object[1], x, y, z );
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject2\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object[2], x, y, z );
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/setobject3\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object[3], x, y, z );
return 1;
}[/pawn]
 
[/quote]
 
object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[3] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);

 
Helyett:
 
object[0] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);

 

SetObjectPos(object[1], x, y, z );
SetObjectPos(object[2], x, y, z );
SetObjectPos(object[3], x, y, z );

 
Helyett:
 
SetObjectPos(object[0], x, y, z );
SetObjectPos(object[1], x, y, z );
SetObjectPos(object[2], x, y, z );

Kisebb kérdések
« Válasz #39 Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:11:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: Predator date=1316858738\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm, De az az igazság nem teljesen így gondoltam, lehet roszul írtam le.
Szóval 1 parancs lenne ami: /setobject
Erre a parancsra lejön a 1225-ös Idjû Object a skin elé egy kis távolságra.
Ha beírom hogy /setobject akkor lespawnol a hordó a közelemben, és ha ujra beirom hogy /setobject akkor mégegy lespawnol, de persze az elsõ is a helyén marad, és így tovább. Attól függ hogy a könyebb megoldani ha bármennyit lespawnolhatok, vagy ha egyszere max 3mat.
És ha felrobban a hordó akkor ne spawnoljon ujra, hanem tünjön el, csak akkor legyen ujra hordó ha én azt kérem.
Amiket póbálgattam, az némelyik vagy ne mvolt jó, vagy robbanás után bebugolt és nem tett le a több objectet.
Válaszokat és asegítségeket elõre is köszönöm
 
A parancsban hozz létre objectet(CreateObject) és akkor bármennyit le tudsz rakni!
Ha viszont csak 3-t szeretnél,akkor hozz létre egy változót,amihez hozzáadsz +1-t ha lerakódik az object,és ha az 3 akkor tárj vissza egy üzenettel!
Segítek ha nem menne:
[pawn]new valtozo;[/pawn]
Object lerakásakkor:
[pawn]valtozo++;[/pawn]
ha a változó értéke 3:
[pawn]if(valtozo == 3) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Csak 3 objectete hozhatsz létre\");[/pawn]
lehetnek benne hibák,mert itt írtam meg,de nem hiszem hogy lenne

Kisebb kérdések
« Válasz #40 Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:19:50 »
0 Show voters
Köszönöm a gyors reagálásotokat,
Megsikerült oldanom kicsit másképp a dolgokat, ahogy teljes mértékben megvilágosodtam. :)
De még mindig van egy kis bökennõ.
Kicsit rondán oldottam meg, de engem ez nem zavar, jobban átlátom.
[pawn]new object;
new object1;
new object2;[/pawn]
OnPlayerCommandnál:
[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object, x, y, z );
SetObjectPos(object1, x, y, z );
SetObjectPos(object2, x, y, z );
return 1;
}[/pawn]
Valamint az OnGameModeInitnél.
[pawn]object = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object1 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
[/pawn]
Tehát beírom hogy /setobject és lejön 3 hordó a kordinátámra, evvel semmi gond.
A próblémám márcsak annyi, hogy amit  lespawnoltam, és felrobbantom, utánna nem tudok ujra lehívni hordókat, ezen hogyan változtathatok?

Kisebb kérdések
« Válasz #41 Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:59:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: Predator date=1316859590\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a gyors reagálásotokat,
Megsikerült oldanom kicsit másképp a dolgokat, ahogy teljes mértékben megvilágosodtam. :)
De még mindig van egy kis bökennõ.
Kicsit rondán oldottam meg, de engem ez nem zavar, jobban átlátom.
[pawn]new object;
new object1;
new object2;[/pawn]
OnPlayerCommandnál:
[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
SetObjectPos(object, x, y, z );
SetObjectPos(object1, x, y, z );
SetObjectPos(object2, x, y, z );
return 1;
}[/pawn]
Valamint az OnGameModeInitnél.
[pawn]object = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object1 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
[/pawn]
Tehát beírom hogy /setobject és lejön 3 hordó a kordinátámra, evvel semmi gond.
A próblémám márcsak annyi, hogy amit  lespawnoltam, és felrobbantom, utánna nem tudok ujra lehívni hordókat, ezen hogyan változtathatok?
 
[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");
object = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
        object1 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
        object2 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}[/pawn]

Kisebb kérdések
« Válasz #42 Dátum: 2011. szeptember 24. - 13:27:15 »
0 Show voters
Ez igen, ez már jó, kicsit meglepõdtem hogy csak ennyi.
nagyon szépen köszönöm a segítséged.
Szerk1:  Kicsit átérnék még az Object törlésre, és még valami másra.
Megoldottam kadaradam mintája alapján az Object lekérést, aminek útolag is nagy köszönet jár. Azt szeretném megkérdezni, hogy mit irjak bele a kordináták közzé hogy az Object ne a fejemre essen hanem kicsivel elém.  Próbáltam már sok mindent de egyis sem jött ösze.
Valamint object törlésnél(másik object nem a hordós)
Megcsináltam minta alapján a konténer lekérést, minden müködik, mert többet is lespawnolhatok :)
A Törlése viszont nem megy.
[pawn]   if (strcmp(cmdtext, \"/delobject2\", true) == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z );
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Konténer törölve!\");
DestroyObject(3565);
return 1;
}[/pawn]
Az üzenet megérkezik de a cselekmény nem játszodik le, azt szeretném ha ezt beírom akkor az öszes általam letett 3565-ös idjû Object törlödjön.
válaszokat köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 24. - 14:36:33 írta Predator »

Kisebb kérdések
« Válasz #43 Dátum: 2011. szeptember 24. - 18:05:41 »
0 Show voters
Arébb rakódjon le:
[pawn]object = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object1 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1225, x,y,z, 0.0, 0.0, 0.0);[/pawn]
Helyett:
[pawn]
object = CreateObject(1225, x,y+1,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object1 = CreateObject(1225, x,y+1,z, 0.0, 0.0, 0.0);
object2 = CreateObject(1225, x,y+1,z, 0.0, 0.0, 0.0);[/pawn]
Ha a törlést szeretnéd akkor a változó nevére hivatkozz!
De így nem fogod tudni törölni,ha a parancsban hozod létre az objectet!

Kisebb kérdések
« Válasz #44 Dátum: 2011. szeptember 24. - 18:31:39 »
0 Show voters
Hm, Értem tehát az y kordináta a távolság lenne, a z kordináta a magasság gondolom az x azmeg õ... , nem tudom.
Melyik kordinátát modosítsam ahoz hogy az Object mindig a karakterem elé spawnoljon, fügetlen attol hogy merre vagyok fordulva?
Ezt hogy érted hogyha parancsal hívom le az Objectet nem tudom törölni? Ezt valahogy orvosolni lehetne-e? Valahogy csak lehetne egy parancsra ráírni, hogy beillesztem a [pawn]DestroyObject();[/pawn] fügvényt, vagy ez nem ilyen egyszerû ahogy gondolom?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal