Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 169015 alkalommal)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #975 Dátum: 2014. Április 24. - 21:02:57 »
0 Show voters
Sziasztok! A Whirlpool pluginnal kapcsolatban lenne egy rövid kérdésem? Ugye a jelszónak minimum 129 cellás karakterlánc kell. Akkora méretben is kell mentenem, vagy elég a 32 (max. jelszó hossz, titkosítatlanul.)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #976 Dátum: 2014. Április 24. - 22:40:24 »
+1 Show voters
Micsoda? 129? Melyik elvetemült állat ad meg magának 129 karakteres jelszót? Ha egyáltalán annyi befér egy dialogba/a chatre. Amúgy a kérdést sem igazán értem (mellesleg azért is, mert ?-t raktál pont helyett). A MySQL mezõ méretérõl beszélsz, vagy mi? Annyira állítsd, ahány karakter maximum lehet a jelszó titkosítva. A string is akkora, titkosítatlanul pedig amekkora a jelszó. De csak hablatyolok itt össze-vissza, mert nem igazán vágom a kérdésed.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #977 Dátum: 2014. Április 25. - 06:56:33 »
+1 Show voters
ÉN se nagyon értem de a jelszónak szerintem lehessen megadni minimum 3 maximum 32 karaktert, és valahogy így mentsd le:
 
jelszo = sha1(\'%s\')

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #978 Dátum: 2014. Április 25. - 07:40:57 »
0 Show voters
Csak Whirlpool plugint akartam használni. De már rájöttem, hogy azt elég nehéz lenne használnom PHP-ben. Inkább maradok az md5-nél, vagy az sha1-nél. És ezek közül melyik a jobb?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #979 Dátum: 2014. Április 25. - 10:52:36 »
+1 Show voters
Biztos van valami különbség, de amúgy szerintem tökmindegy.

Kisebb kérdések
« Válasz #980 Dátum: 2014. Április 25. - 21:08:45 »
0 Show voters
Sziasztok! Valamiért ha beírom /adminad, akkor nem írja ki, hogyan kéne használni, és amikor adok valakinek játékost nem írja ki a formázott stringet.
Kód:
 
CMD:adminad(playerid, params[])
{
new id, Szint;
new SzintSzoveg[248];
if(sscanf(params, \"ud\", id, Szint)) return SendNGRPMessage(playerid, 3, \"/adminad [Játékos ID/Játékos Név] [AdminSzint]\");
if(IsPlayerConnected(playerid) || FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] == 1)
{
if(IsPlayerConnected(id) || FelhasznaloInfo[id][bejelentkezve] == 1)
{
   if(Szint >= 0 && Szint <= 7)
   {
      if(Szint == 1) { format(SzintSzoveg, sizeof(SzintSzoveg), \"Kezdõ Adminsegédet\"); }
      if(Szint == 2) { format(SzintSzoveg, sizeof(SzintSzoveg), \"Haladó Adminsegédet\"); }
      if(Szint == 3) { format(SzintSzoveg, sizeof(SzintSzoveg), \"Fõ Adminsegédet\"); }
      if(Szint == 4) { format(SzintSzoveg, sizeof(SzintSzoveg), \"Kezdõ Adminisztrátort\"); }
      if(Szint == 5) { format(SzintSzoveg, sizeof(SzintSzoveg), \"Haladó Adminisztrátort\"); }
      if(Szint == 6) { format(SzintSzoveg, sizeof(SzintSzoveg), \"Fõ Adminisztrátort\"); }
      if(Szint == 7) { format(SzintSzoveg, sizeof(SzintSzoveg), \"Tulajdonost\"); }
      new String[256];
      for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
         format(String, sizeof(String), \"%s nevû játékosnak %s adtál\", Nev(id), SzintSzoveg);
         SendNGRPMessage(playerid, 4, String);
         format(String, sizeof(String), \"%s %s adott neked\", Nev(playerid), SzintSzoveg);
         SendNGRPMessage(id, 4, String);
         if(IsPlayerConnected(i) && FelhasznaloInfo[bejelentkezve] == 1)
         {
            if(FelhasznaloInfo[AdminSzint] >= 0 && FelhasznaloInfo[AdminSzint] <= 7)
            {
               format(String, sizeof(String), \"%s nevû játékosnak %s adott %s\", Nev(id), id, Szint, Nev(playerid));
               SendNGRPMessage(i, 4, String);
            }
         }
      }
   }
   else
   {
      SendNGRPMessage(playerid, 2, \"AdminSzint: 0 - 7\");
   }
}
else
{
   SendNGRPMessage(playerid, 2, \"A játékos nincs fent a szerveren!\");
}
}
return 1;
}

 
A SendNGRPMessage-vel ne foglalkozzatok, az mûködik a többi parancsnál.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #981 Dátum: 2014. Április 25. - 23:15:24 »
0 Show voters
az elsõ problémád az az, hogy
 

if(sscanf(params, \"ud\", id, Szint)) return SendNGRPMessage(playerid, 3, \"/adminad [Játékos ID/Játékos Név] [AdminSzint]\");

 
helyett
 

if(!sscanf(params, \"ud\", id, Szint)) return SendNGRPMessage(playerid, 3, \"/adminad [Játékos ID/Játékos Név] [AdminSzint]\");

 
a második gondodat meg egy egyszerû SendClientMessageToAll-al, vagy simán SendClientMessage-gel megoldhatnád. Akkor biztos mûködne, és nem kéne felesleges függvényeket lefuttatnia.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #982 Dátum: 2014. Április 26. - 08:28:44 »
0 Show voters
Az sscanf eleve 1-el tér vissza, szóval annak úgy jónak kellene lennie. Viszont tényleg egyszerûbb lenne, ha csinálnál egy AdminSzintNev tömböt, ami valahogy így nézne ki:
 
//Globális változókhoz
new AdminSzintNev[][] =
{\"Nem admin\", \"Adminsegéd}

 
És akkor csak bele kell formáznod, hogy format(Uzenet, sizeof(Uzenet), \"Elõléptetted %s-t. Új rangja: %s (%d), nev(id), AdminSzintNev[szint], Szint);

Kisebb kérdések
« Válasz #983 Dátum: 2014. Április 26. - 09:25:11 »
0 Show voters
Na mostmár nem is mûködik a parancs :S
E.: megoldottam, annyi volt a probléma, hogy a sendngrpmessage-ben túl sok volt a színkód, ezért nem írta ki.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 26. - 11:59:51 írta Campe3r »

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #984 Dátum: 2014. Április 26. - 11:24:37 »
0 Show voters
A EditObject változott valamit a 0.3z-ben? Mióta azt a klienst használom, nem tudom állítani az objectek helyét. Ha egyszerre hozom létre az objectet és egybõl mozgatni akarom lese teszi az objectet.
======================================
Rájöttem a hibára
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 26. - 12:01:02 írta Tomee »

Kisebb kérdések
« Válasz #985 Dátum: 2014. Április 26. - 17:41:42 »
0 Show voters
Sziasztok! Az a kérdésem, hogy mit válasszak ki mysql-el a WHERE részben, hogy autót be tudjak tölteni?
Eddig ennyit tudtam a kódból megcsinálni:
 
public JarmuBetolt(vehicleid)
{
format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM jarmuvek\");
mysql_query(Query);
}

 
Itt a mysql tábla
Mit válasszak ki, hogy mûködjön ez a funkció? (Bocsi, nem tudtam hogyan fogalmazzam ezt meg)
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 26. - 17:52:11 írta Campe3r »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #986 Dátum: 2014. Április 26. - 20:04:38 »
0 Show voters
Melyik verziót használod? Ha az R38-asat, akkor mysql_tqueryt kell használnod, és ahhoz megadnod egy callbacket. A callback egy public, ami alá már írhatod a mysql_fetch_row-okat, meg ilyeneket. Ilyen módon kérd le mindenét enumba, és a végén spawnold le. Mentéskor csak kérd le a jelenlegi adatait az enumba, és azt mentsd.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 26. - 22:43:27 írta KovaNovik »

Kisebb kérdések
« Válasz #987 Dátum: 2014. Április 26. - 21:59:03 »
0 Show voters
r6-ot használok, de egyépkétn megoldottam, kilestem dlc-bõl XD

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #988 Dátum: 2014. Április 26. - 22:23:01 »
0 Show voters
Egy kis megjegyzés, ha nem probléma. KovaNovik: valóban tqueryval érdemes megoldani, elvégre akkor külön részen tudod szerkeszteni a betöltés folyamatát, de simán lehet egyszerû queryvel is. Elvégre ugyanazt csinálja, csak az elõbbi a forráskódban egy külön callbacken, míg utóbbi közvetlenül a query sora alatt végzi el a megadott dolgokat. De igen, nyugodtan használható a tquery a feladatra.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #989 Dátum: 2014. Április 28. - 00:42:33 »
0 Show voters
Mennyi a +/- XYZ végpontja a játék területnek? Elvileg van egy korlát ahol még lehetséges objektumokat, játékost, jármûvet teleportálni az egész SA mapon belül bármilyen probléma nélkül. Valahol olvastam ezt, de már nem tudom hol.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal