Hali.Van egy óra scriptem és nincs este a szerveren mikor felmegyek tudjátok mi a hiba? public settime(playerid){new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year); TextDrawSetString(Date, string); format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds); TextDrawSetString(Time, string); SetPlayerTime(playerid,hours,minutes);} [/quote]A settime callback-ot playerid paraméterrel definiáltad, és használtad, de amikor meghivod (a SetTimer-rel), nem adod meg a playerid-t.Egy lehetséges megoldás:A forward résznél töröld a playerid-t, és... public settime(){new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year); TextDrawSetString(Date, string); format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds); TextDrawSetString(Time, string);for(new i; i { SetPlayerTime(i,hours,minutes);}} Tehát minden másodpercben végighalad a játékosokon, és beállitja nekik az idõt.
public settime(playerid){new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year); TextDrawSetString(Date, string); format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds); TextDrawSetString(Time, string); SetPlayerTime(playerid,hours,minutes);}
public settime(){new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year); TextDrawSetString(Date, string); format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds); TextDrawSetString(Time, string);for(new i; i { SetPlayerTime(i,hours,minutes);}}
Hellotok!Simán konvertáltam kb 2 órája a gamemodom és most már nem tudom.:| az amx-e megvan:)!Valahogy megoldható hogy vissza legyen fordítva pwn.re? [/quote]Meg lehetséges oldalni de a probléma onnan kezdõdik ha vissza konvertálod nem kapod meg azt a pwn fájlt.. szóval hibás az egész mehet kukába, max vissza kapsz pár kódot de azt is hibásan.
ragd [/quote] daquf.
ragd újra. [/quote]A mai tizenévesek (y) sok sikert az életben egyébként meg újra rakhatom akárhányszor, ugyanúgy homályosak maradnak....
public OnVehicleDeath(vehicleid){DestroyObject(obj[vehicleid]); DestroyObject(obj2[vehicleid]); Flasher[vehicleid] = 0; new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(i), vehx, vehy, vehz); CreateDynamicObject(5001,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0); return 1;}
Sziasztok! Abba tudna valaki segíteni hogy hogyan lehet megcsinálni hogy Team-társat ne lehessen sebezni!?Ne irjon ki semmit meg ne vonjon le semmit csak ne lehessen ölni.Én butus vagyok ehez. :Cry2: :OO [/quote]mindkét playert tedd ugyanabba a team-be, jelen esetben az 1-be, ami lehet mondjuk asd is, csak elõtte definiáld, hogy #define asd 1 SetPlayerTeam(playerid, 1);// az 1 helyett írhatsz bármi mást, csak definiáld számmal. ha pedig újra ölhetõvé akarod tenni õt, SetPlayerTeam(playerid, NO_TEAM);
SetPlayerTeam(playerid, 1);// az 1 helyett írhatsz bármi mást, csak definiáld számmal.
SetPlayerTeam(playerid, NO_TEAM);
Sziasztok!Ha sok dolgot mentek dinivel (kocsik, házak, játékosok, ilyesmi), akkor az nagyobb negatív hatással van a szerverre, mintha phpmyadminba mentenék? Ha igen, mennyivel? [/quote]MySQL-re gondolsz. Hát attól függ..Ha a mentési folyamatok elenyészõek, tehát kevésszer mentesz.. Például: Játékosoknak adatait csak kilépéskor, házak adatait csak akkor, ha változik egy adat, kocsikat csak akkor mented ha nagyobb változás történik.. Idõzítõk nélkül, akkor nem okoz negatívumot..Viszont ha sûrûn mentesz, meg sokat, akkor ajánlatosabb SQL-t választanod, nos itt van 2 lehetõséged.. SQLite, ami alapból benne van a kliensbe, vagypedig a MySQL, amely használatához plugint kell letöltened, ott pedig ami az eddigi legjobb, BlueG MySQL pluginja, amely többszálon futtatja a query-ket, lekérdezéseket, stb stb..