Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 162921 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #75 Dátum: 2011. Október 01. - 11:48:04 »
0
Igen igen, kicsit elirtam.
Õ kicsit õsember modjára kísérleteztem, viszont valami nem jó.
Ami törli a lespawnolt kocsikat.
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         DestroyVehicle(i);
      }
   }
   return 1;
   }[/pawn]
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
 Ez tökéletesen müködik, teszi a dolgát rendesen.
Ez alapján irtam volna meg ezt amit fentebbi hsz-embe említettem.
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc2\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }
   return 1;
   }
[/pawn]
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Ui: nagyon csúnya azt látom énis, de legalább így jobban átlátom.
Ahogy variálgatom.
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(1445) : error 021: symbol already defined: \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.[/pawn]

Kisebb kérdések
« Válasz #76 Dátum: 2011. Október 01. - 11:50:13 »
0
Ha tudnál angolúl még értenéd az error-t is :) :)
Nem kell 2X létrehozni a VehicleOccupied(vehicleid) függvényt!
Töröld ki az egyiket!

Kisebb kérdések
« Válasz #77 Dátum: 2011. Október 01. - 11:58:17 »
0
Rosz sort törölhetek, vagy nem tudom
[pawn]public VehicleOccupied(vehicleid)
{[/pawn]
Ezt törlöm a mód végéról az egyikbõl, de nem akar jó lenni.

Kisebb kérdések
« Válasz #78 Dátum: 2011. Október 01. - 12:39:55 »
0
2 ilyened van:
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
egyiket töröld.....

Kisebb kérdések
« Válasz #79 Dátum: 2011. Október 01. - 18:11:40 »
0
Köszönöm müködik.
Megtudjátok mondani mit kell a parancsokhoz bebeigyeztenem hogy csak közel müködjön? tehát ha LV be van a dolog ne tudjam már LS-bõl mozgatni.Köszönöm

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #80 Dátum: 2011. Október 02. - 20:11:48 »
0
ha tárgyra gondolsz:
[pawn]
if(strcmp(cmdtext, \"/move\", true) == 0)
{
   new Float:Pos[3];
   GetObjectPos(asd, Pos[0],Pos[1], Pos[2]);
   MoveObject(asd, (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2]) ? (3.0, 3.0, 3.0, 10.0)   : (Pos[0], Pos[1], Pos[2]));
   return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #81 Dátum: 2011. Október 05. - 20:52:21 »
0
Idézetet írta: Predator date=1317485500\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm müködik.
Megtudjátok mondani mit kell a parancsokhoz bebeigyeztenem hogy csak közel müködjön? tehát ha LV be van a dolog ne tudjam már LS-bõl mozgatni.Köszönöm
 
IsPlayerInRangeOfPoint

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #82 Dátum: 2011. Október 05. - 21:00:18 »
0
Idézetet írta: Epsilon date=1317840741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Köszönöm müködik.
Megtudjátok mondani mit kell a parancsokhoz bebeigyeztenem hogy csak közel müködjön? tehát ha LV be van a dolog ne tudjam már LS-bõl mozgatni.Köszönöm
 
IsPlayerInRangeOfPoint
 
[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint
igazából én sem értem ezt mivel van ott az a példa , és ha berakok egy koordinátát nem lesz semmi , ugyan ugy tudom használni bárhol a parancsot

Kisebb kérdések
« Válasz #83 Dátum: 2011. Október 10. - 20:28:48 »
0
Sziasztok, Interiort mappoltam be és az a gondom hogy kimegy a kamera ahogy forgatom, azt szeretném megtudni ezt valahogy orvosolni lehet-e? Körbe vettem más Ojectekkel de ugyan az a problémám.

Kisebb kérdések
« Válasz #84 Dátum: 2011. Október 15. - 22:39:13 »
0
A MySQL-ban mire való a Lenght/Values?
A \"BOOL\" parancsban, vagy miben milyen hosszúságot kell megadni? Vagy nem is kell?
« Utoljára szerkesztve: 2011. Október 15. - 22:45:51 írta Zinthos »

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #85 Dátum: 2011. Október 16. - 09:19:08 »
0
Idézetet írta: Predator date=1318271328\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok, Interiort mappoltam be és az a gondom hogy kimegy a kamera ahogy forgatom, azt szeretném megtudni ezt valahogy orvosolni lehet-e? Körbe vettem más Ojectekkel de ugyan az a problémám.
 
Ha forgatod a kamerát akkor csak az alap SA objectekbe \'ütközhet bele\', a te objectjeiden át fog menni nem tudsz ellene semmit tenni. (Talán válts kameraállást és élvezhetõbb lessz)

Kisebb kérdések
« Válasz #86 Dátum: 2011. Október 30. - 15:16:02 »
0
Ha ezt használom Connect-nél:
 
   switch(random(2))
{
case 0: Streamer_UpdateEx(playerid, 365.4394,2537.1997,16.6644);
case 1: Streamer_UpdateEx(playerid, -564.1467, 2313.8867, 44.6536);
}

 
és még egy 2-es random-ot a RequestClass alatt, akkor hogyha a Connect-es random 1 lesz, akkor a RequestClass-os is?

Kisebb kérdések
« Válasz #87 Dátum: 2011. November 04. - 15:22:51 »
0
if(i == (105 || 106 || 107 || 102 || 103 || 104 || 108 || 109 || 110 || 292 || 114 || 115 || 116) )continue;

 

warning 213: tag mismatch

 
Miért? :-[

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #88 Dátum: 2011. November 06. - 13:39:16 »
0
Idézetet írta: Zinthos date=1320416571\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(i == (105 || 106 || 107 || 102 || 103 || 104 || 108 || 109 || 110 || 292 || 114 || 115 || 116) )continue;

 

warning 213: tag mismatch

 
Miért? :-[
 
Szerintem ennyi elég oda:
 
if(i == 105 || 106 || 107 || 102 || 103 || 104 || 108 || 109 || 110 || 292 || 114 || 115 || 116) continue;

 




Sokkal egyszerûbb viszont így:
 

if(i == 102 >= 110 || 292 || 114 >= 116) continue;

 
Ha nem jó, elnézését kérem ( :) ), régen pawnoztam.  ;)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #89 Dátum: 2011. November 07. - 22:32:26 »
0
[pawn]
switch(i)
{
case 102..110, 114..116, 292: continue;
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. November 07. - 22:34:29 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal