/lop parancs{ for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++) { if(Katona == 1 && IsPlayerInRangeOfPoint(i, X, Y, Z, xy távolság a koordinátáktól számítva, ahol a zóna van) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát), és ha a katona a megadott körüli xy távolságon belül van { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\"); } }}
Hali.Hogyan tudok egy hasonló szöveget egy boxba rakni?pl mit itt csak én két szöveget akarok egy boxba rakni...http://kepfeltoltes.hu/view/131007/599720_441820885903530_5Angol fórumon találtam valahol ezt a képet...(ha számít)
new Textdraw; Textdraw = TextDrawCreate(X, Y, \"asd\");TextDrawLetterSize(Textdraw, 0.000000, 2.200000);TextDrawColor(Textdraw, -1);TextDrawSetOutline(Textdraw, 0);TextDrawSetProportional(Textdraw, 1);TextDrawSetShadow(Textdraw, 1);TextDrawUseBox(Textdraw, 1);TextDrawBoxColor(Textdraw, 230);TextDrawTextSize(Textdraw, méret1, méret2);
new Textdraw; Textdraw = TextDrawCreate(X, Y, \"asd\\nasd\"); //de írok még egy szöveget akkor ott lesz? akkor alatta lesz? TextDrawLetterSize(Textdraw, 0.000000, 2.200000); TextDrawColor(Textdraw, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw, 1); TextDrawUseBox(Textdraw, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw, 230); TextDrawTextSize(Textdraw, méret1, méret2);
Ennyi? Az egész? new Textdraw; Textdraw = TextDrawCreate(X, Y, \"asd\\nasd\"); //de írok még egy szöveget akkor ott lesz? akkor alatta lesz? TextDrawLetterSize(Textdraw, 0.000000, 2.200000); TextDrawColor(Textdraw, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw, 1); TextDrawUseBox(Textdraw, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw, 230); TextDrawTextSize(Textdraw, méret1, méret2);
#include <a_samp>#include dini#include zcmdnew fegyverid;new loszer;public OnPlayerSpawn(playerid){new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(string, sizeof(string), \"Fegyverek/%s.ini\", name);if(fexist(string)){ GivePlayerWeapon(playerid, dini_Int(string, \"fegyverid\"), dini_Int(string, \"loszer\"));}else{dini_Create(string);dini_IntSet(string, \"Fegyverid\", 0);dini_IntSet(string, \"Loszer\", 0);}}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(string, sizeof(string), \"Fegyverek/%s.ini\", name);if(fexist(string)){fegyverid = GetPlayerWeapon(playerid);loszer = GetPlayerAmmo(playerid);dini_IntSet(string, \"Fegyverid\", fegyverid);dini_IntSet(string, \"Loszer\", loszer);}else{dini_Create(string);dini_IntSet(string, \"Fegyverid\", 0);dini_IntSet(string, \"Loszer\", 0);}}
hello valaki segítene megoldani hogy, minden fegyvert mentesen ami a játékosnál van? #include <a_samp>#include dini#include zcmdnew fegyverid;new loszer;public OnPlayerSpawn(playerid){new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(string, sizeof(string), \"Fegyverek/%s.ini\", name);if(fexist(string)){ GivePlayerWeapon(playerid, dini_Int(string, \"fegyverid\"), dini_Int(string, \"loszer\"));}else{dini_Create(string);dini_IntSet(string, \"Fegyverid\", 0);dini_IntSet(string, \"Loszer\", 0);}}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(string, sizeof(string), \"Fegyverek/%s.ini\", name);if(fexist(string)){fegyverid = GetPlayerWeapon(playerid);loszer = GetPlayerAmmo(playerid);dini_IntSet(string, \"Fegyverid\", fegyverid);dini_IntSet(string, \"Loszer\", loszer);}else{dini_Create(string);dini_IntSet(string, \"Fegyverid\", 0);dini_IntSet(string, \"Loszer\", 0);}}Köszönöm elõre is!:D
Itt van ez: http://pastebin.com/TaD5miwQHasználd, vagy írd át ezzel a sajátod.