Ezt hogy érted hogyha parancsal hívom le az Objectet nem tudom törölni?[/quote]Úgy,hogyha paranccsal hozod létre az objectet,nem pedig a GameMode indításakor,akkor nem tudod törölni![pawn]new object;new object1;new object2;if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0){ new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z );SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");SetObjectPos(object, x, y, z );SetObjectPos(object1, x, y, z );SetObjectPos(object2, x, y, z );return 1;}[/pawn]OnGameModeInit[pawn]object = CreateObject(972, 2022.383057, 1483.781250, 6.367191, 0.0000, 269.7591, 0.0000);object1 = CreateObject(972, 2022.229614, 1483.721924, 4282.253906, 0.0000, 269.7591, 0.0000);object2 = CreateObject(972, 2022.360840, 1483.802246, 2394.330811, 0.0000, 269.7591, 0.0000);[/pawn]
(Ennél az Object lekérõsnél 2 féle modot fogok használni)Ezen még lehet annyit változtatni hogy ne legyen megszabva hogy mennyit tehetek le ebbõl az Objectbõl, Viszont maradna ugyan ez a módszer legalábbis hogy legyen törlõ parancsa is? Végülis ez ugysem robban Mert a módszer jó lenne.Köszi a segíítséget.
Sziasztok.Ha ZCMD mellé rakok OnPlayerCommandTextet, az kompatibilis egymással? Mert nem szeretnék vagy 20 parancsot átírni egyesével ZCMD-re.. Konvertálót próbáltam, de azzal vagy 10 errort dobott ki.
Sziasztok.Ha ZCMD mellé rakok OnPlayerCommandTextet, az kompatibilis egymással? Mert nem szeretnék vagy 20 parancsot átírni egyesével ZCMD-re.. Konvertálót próbáltam, de azzal vagy 10 errort dobott ki. OnPlayerCommandPerformed[/quote]De az nem az, amikor egy zcmd-s parancsot hívunk elõ?Mert azt már próbáltam, de bármelyik parancsot beírtam, elõhozta azt is.
Miért nem történik meg az hogy felszerelõdik a jármûre a nitro.:[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/vnitro\", true, 10)) { //1087AddVehicleComponent(tunning, 1010); // Nitroreturn 1;}[/pawn]Mivel tudom ezt orvosolni?