if(adminszint > 0 || adminszint < 5)
Sziasztok! Mi a baj ezzel? Mindent számot lehet beírni a parancsnál pedig csak 0 és 5 között kéne. if(adminszint > 0 || adminszint < 5)
if(adminszint > 0 && adminszint < 5)
\" post=\"554325\" timestamp=\"1438813211\"]Sziasztok!Az miért van, hogy Fixcharst használok de mikor a textdrawot átírtam PlayerText-re akkor az ékezeteket nem írja ki..De amíg sima text volt addig ki írta?Ez ellen mi a gyógyszer? [/quote]szerintem az nincs benneha include-t használsz, tedd be az aljára ezeket: // -----------------------------------------------------------------------------// Név: FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw// Készítő: GameStar// Frissítve: 2012. augusztus 2.// Web: !sa-mp.hu// -----------------------------------------------------------------------------#if defined CreatePlayerTextDrawstock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[]){for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);}#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw #undef CreatePlayerTextDraw#else #define _ALS_CreatePlayerTextDraw#endif#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw#endif// -----------------------------------------------------------------------------// Név: FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS// Készítő: GameStar// Frissítve: 2012. augusztus 2.// Web: !sa-mp.hu// -----------------------------------------------------------------------------#if defined PlayerTextDrawSetStringstock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string2[]){for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string2);}#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString #undef PlayerTextDrawSetString#else #define _ALS_PlayerTextDrawSetString#endif#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS#endif
// -----------------------------------------------------------------------------// Név: FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw// Készítő: GameStar// Frissítve: 2012. augusztus 2.// Web: !sa-mp.hu// -----------------------------------------------------------------------------#if defined CreatePlayerTextDrawstock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[]){for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);}#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw #undef CreatePlayerTextDraw#else #define _ALS_CreatePlayerTextDraw#endif#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw#endif// -----------------------------------------------------------------------------// Név: FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS// Készítő: GameStar// Frissítve: 2012. augusztus 2.// Web: !sa-mp.hu// -----------------------------------------------------------------------------#if defined PlayerTextDrawSetStringstock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string2[]){for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string2);}#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString #undef PlayerTextDrawSetString#else #define _ALS_PlayerTextDrawSetString#endif#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS#endif
Hogy lehet azt megoldani, hogy a betöltőképernyőnél, amikor a kamera néz egy irányba, akkor betöltse a mappolt objecteket?Amiket CreateDynamicObjecttel hoztam létre, azokat egyáltalán nem tölti be, de az alap samp objecteket se jól tölti be, mert egy csomót nem tölt be, a maradék pedig el van homályosodva. (OnPlayerRequestClassnál.)Előre is köszi.
Hogy erre nem jöttem rá, de hülye vagyok Köszi Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 12. 18:05:09[/time] )Exception At Address: 0x00544BBEBase: 0x036E0000Egy bizonyos pontnál mindig kicrashelek ezzel az exceptionnel. Ha fellépek, akkor megint kidob, ha közben nem raktam át magam máshova.Valaki tudja ennek az okát?
if (strcmp(\"/health\", cmdtext, true, 10) == 0){SetPlayerHealth(playerid, 100);SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA , \"*Sikeresen feltöltve az életed! Cserébe 600 $-t levontunk az egyenlegedből!*\"); if( GetPlayerMoney( playerid ) < x ) { SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs elég pénzed!\" ); } else { GivePlayerMoney( playerid, -x ); //... }
if (strcmp(\"/health\", cmdtext, true, 10) == 0){if(GetPlayerMoney(playerid) >= 600){ new Float:health; GetPlayerHealth(playerid,health); if(health == 100) return SendClientMessage(playerid, 0x00ffffaa, \"Nincs szügséged élettöltésre!\"); SetPlayerHealth(playerid, 100); GivePlayerMoney(playerid, -600);SendClientMessage(playerid, 0x00ff00aa, \"Életed feltöltve, levontunk $600-t!\"); }else return SendClientMessage(playerid, 0x00ffffaa, \"Nincs elég pénzed ($600), hogy feltöltsd az életed!\");}
C:\\Users\\Tamas\\Desktop\\Subbass Játékmód!\\gamemodes\\subbassroleplay.pwn(134) : warning 202: number of arguments does not match definitionC:\\Users\\Tamas\\Desktop\\Subbass Játékmód!\\gamemodes\\subbassroleplay.pwn(143) : error 010: invalid function or declaration