változók: PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 0; PlayerInfo[playerid][tolteny1] = 0;
format(fostring, 256, \"~w~%s~n~~w~Sebesség: ~r~%d~w~ km/h~n~~w~%s~n~~w~Állapot: %s~n~~w~GPS:%s\", VehicleNames[VehicleModell[playerid]-400], final_speed_int, FuelString, healthstring, zone); new string[128]; GetPlayer2DZone(playerid, zone, MAX_ZONE_NAME); format(string, 128,\"~r~GPS:%s\", zone); TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Zones], string); format(stringv, 128,\"~g~:%s\", VehicleNames[VehicleModell[playerid]-400]); TextDrawSetString(APlayerData[playerid][kocsi], stringv); if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510)// 411 is the Infernus model { TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], fostring); TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]); } // állapotmérő itt jelenik meg TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], fostring); TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Healthh], hstringg); // Check if the vehicle is out of fuel if (AVehicleData[vehicleid][Fuel] == 0) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid, 0, 0, alarm, doors, bonnet, boot, objective); elinditva[playerid] = false; } // Check if the player is not in any plane or helicopter (those cannot be caught by speedcamera\'s) if (IsVehicleAirVehicle(vehicleid) == 0) if (APlayerData[playerid][PlayerClass] != ClassPolice) // Check if the player isn\'t speeding (cops won\'t get caught) CheckPlayerSpeeding(playerid); } else if(elinditva[playerid] == false) { new indittring[256]; //if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510) format(indittring, 256, \"Beindításához nyomd~n~meg az ~r~2~w~ gombot!\"); TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], indittring); TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);}}else {// If the player is not inside a vehicle, display an empty string (looks like the speedometer is gone)TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], \" \");TextDrawSetString(APlayerData[playerid][FuelGauge], \" \");TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Healthh], \" \");TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Zones], \" \");TextDrawSetString(APlayerData[playerid][kocsi], \" \");// Set the speed of the player to 0APlayerData[playerid][PlayerSpeed] = 0;TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][FuelGauge]);TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][Healthh]);TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][Zones]);TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][kocsi]);}}
else if(elinditva[playerid] == false){if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510){new indittring[256];format(indittring, sizeof(indittring), \"Beindításához nyomd~n~meg az ~r~2~w~ gombot!\");TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], indittring);TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);}}
elinditva[playerid]
ahol ellenőrzöd a járművét a játékosnak, és helyett vagy-ot használj, vagyis && helyett ||-t használj.
else if(elinditva[playerid] == false){if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510){new indittring[256];format(indittring, sizeof(indittring), \"Beindításához nyomd~n~meg az ~r~2~w~ gombot!\");TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], indittring);TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);}} Próbáld meg így, de egy gyors kérdés.. elinditva[playerid] Ennek miért \'playerid\' a paramétere? Nem rossz, csak furcsa [/quote] Nem igazán tudom ez csak úgy magától jött! Ki is próbálom hátha egyből bedobja a műszerfalt!Köszönöm a segítséget mükszik!Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Február 08. 16:07:52[/time] )Sziasztok. Az miért van hogy a gps végig fut az összes zónán? Megyek és azt írja hogy kacc utána meg lv és így tovább
if((hour = 18))//ugye hogy 18 órakor lekreálja{ CreateObject(id,x,y,z,r1,r2,r3);}
if((hour = 01)){}if((hour = 02)){}if((hour = 03)){}if((hour = 04)){}if((hour = 05)){}if((hour = 06)){}
if((hour = 18) || (hour = 19) || (hour =20)){ CreateObject(id,x,y,z,r1,r2,r3);}
#include <a_samp>new felveve;public OnGameModeInit(){SetTimer(\"Check\", 100, true);return 1;}forward Check();public Check(){ new Hour, Minute, Second;gettime(Hour, Minute, Second);if(Minute == 0 && Second == 0){ if(felveve == 1) { //cucc, amit csináljon..... felveve = 0;}else return print(\"Az object nem lett felvéve, így nem kellett létrehozni..\");}return 1;}/*ahol felveszik az objectet, vagy eltűnteted, vagy bármit csinálsz vele, írd oda a felveve = 1;
ennek működnie kell....magyarázat..a te megoldásod azért nem jó, mert az amíg a bizonyos órában vagy, ahányszor frissül, annyiszor hozná létre az objectet...én ezért kérem állítottam percre, és másodpercre. #include <a_samp>new felveve;public OnGameModeInit(){SetTimer(\"Check\", 100, true);return 1;}forward Check();public Check(){ new Hour, Minute, Second;gettime(Hour, Minute, Second);if(Minute == 0 && Second == 0){ if(felveve == 1) { //cucc, amit csináljon..... felveve = 0;}else return print(\"Az object nem lett felvéve, így nem kellett létrehozni..\");}return 1;}/*ahol felveszik az objectet, vagy eltűnteted, vagy bármit csinálsz vele, írd oda a felveve = 1;