public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
return 1;
}
SendDeathMessage(0xFFFF,playerid,200);
OnPlayerConnect-be kell
Ha akarod hogy kijelezze a kilépést akkor OnPlayerDisconnectedbe:
SendDeathMessage(0xFFFF,playerid,201);
Még ne zárják le ezt a témát mert szerintem kérdezni fogja hogy lehet fegyvert adni a játékosnak.
Megoldás:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo); // Weapon = fegyverid, ammo=töltény
return 1;
}
Fegyverek itt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons
És egybe ezt fogja megjeleníteni a \"death listán\"
Még ne zárják le ezt a témát mert szerintem kérdezni fogja hogy lehet fegyvert adni a játékosnak.
Megoldás:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo); // Weapon = fegyverid, ammo=töltény
return 1;
}
Fegyverek itt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons
És egybe ezt fogja megjeleníteni a \"death listán\"
OnPlayerSpawn alatt aggyál neki fegyvert, mert ez így nemfog menni. ^
Vagy a be tett skinekhez az utolsó három pár 0 akar lenni a fegyver mindig az elõl lévõ 0 a Weapon ID
az utána lévõ a Töltény szám
pl.:
AddPlayerClass(126,-367.6165,1560.9844,75.5768,176.4252,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(126,-367.6165,1560.9844,75.5768,176.4252,31,10000,24,1000,29,1000);
31= M4 ID, 10000= Töltény, 24=Fegyó ID stb....
De ennek a hátránya az, hogy csak 3 fegyvert tudsz ide berakni