Szerző Téma: Kis Hiba [-DM-]  (Megtekintve 1513 alkalommal)

Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. Február 13. - 20:10:58 »
+1 Show voters
                             Sziasztok!
AZ lenne a problámám hogy megcsináltam hogy Dm zónáknál számlálja textdrawba hányan vannak benne és jó mükszik minden csak ha eltelézek egy dm be irja hogy 1 en vannak textdrawba aztán mikor abból a dm bõl eltelézek egy másikba a másik dm nél is egy lesz meg amelyikbe voltam
+ ha nem csniok semmit beirom hogy /exitdm -1 re váltanak a textdraw értékei XD
szal ha segítenétek jó volna

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #1 Dátum: 2012. Február 13. - 20:14:01 »
0 Show voters
Másold be a parancsot...

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #2 Dátum: 2012. Február 14. - 16:33:08 »
+1 Show voters
[pawn]new dm1; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
new Text: dm2textdraw;
new Text: dm3textdraw;
new Text: dm4textdraw;
new Text: dm5textdraw;
new Text: dm6textdraw;[/pawn]
 
dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm6textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm6textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1);
dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm5textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm5textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1);
dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm4textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm4textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1);
dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm3textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm3textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1);
dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm2textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm2textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1);
dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm1textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm1textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1);

 

CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
   SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;
}
 
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
    {
    new string[128];
dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=2;
    SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
  SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm3(playerid,params[])
    {
     new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
 if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=3;
    SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=4;
    SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=5;
    SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
     new string[128];
 dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 --; // leveszünk a játékosok számából.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}

 
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new string[128];
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw);
return 1;
}[/pawn]
Tessék Sheet

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #3 Dátum: 2012. Február 14. - 16:48:52 »
0 Show voters
Üdv!
Én is ilyesmit használok, nálam ha kilépnek az emberek akkor is levon 1-et  :D

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #4 Dátum: 2012. Február 14. - 16:51:45 »
+1 Show voters
azé mert belépéskor dm++;  kilépéskor dm--;

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #5 Dátum: 2012. Február 14. - 17:16:32 »
0 Show voters
ott van.. eddig nem volt, ha nem csatlakoztak legalább nem vette le, de ha csatlakoztak és csak kiléptek akkor nem vette le  :(
ebbe bele látni  :-[

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #6 Dátum: 2012. Február 14. - 17:37:09 »
0 Show voters
Kérlek írd le még az exitdm parancsot és egy másik dm parancsot! Köszönöm ;)

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #7 Dátum: 2012. Február 14. - 18:08:56 »
+1 Show voters
[pawn]CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 --; // leveszünk a játékosok számából.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}[/pawn]
[pawn]CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
   SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;[/pawn]

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #8 Dátum: 2012. Február 14. - 18:17:10 »
0 Show voters
Asszem így jó lesz.
[pawn]new dm1;
new dm2;
new dm3;
new dm4;
new dm5;
new dm6;
 // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
new Text: dm2textdraw;
new Text: dm3textdraw;
new Text: dm4textdraw;
new Text: dm5textdraw;
new Text: dm6textdraw;
dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm6textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm6textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1);
dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm5textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm5textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1);
dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm4textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm4textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1);
dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm3textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm3textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1);
dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm2textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm2textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1);
dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm1textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm1textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1);
CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
   SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;
 }
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
    {
    new string[128];
dm2 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=2;
    SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
  SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
CMD:dm3(playerid,params[])
    {
     new string[128];
    dm3 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
 if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=3;
    SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
CMD:dm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm4 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=4;
    SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm5 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=5;
    SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
 CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
     new string[128];
 dm6 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
 CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    if(dm[playerid] == 1)
    {
dm1 --;
    }
    if(dm[playerid] == 2)
    {
dm2 --;
    }
   if(dm[playerid] == 3)
    {
dm3 --;
    }
   if(dm[playerid] == 4)
    {
dm4 --;
    }
   if(dm[playerid] == 5)
    {
dm5 --;
    }
   if(dm[playerid] == 6)
    {
dm6 --;
    }
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new string[128];
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw);
return 1;
}[/pawn]

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #9 Dátum: 2012. Február 14. - 18:29:33 »
+1 Show voters
a textdrawot sem jeeleniti így meg ....

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #10 Dátum: 2012. Február 14. - 18:39:48 »
0 Show voters
De figyelj, nem külön változók kellenének?
   

    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);

 
Az összes textdraw egy változóból tölti be az értékeket  :o
Ja, és én egy textdrawval csinálnám!
Ha gondolod írj pmet amiben leírod az msn címedet! Megcsinálom 1 textdrawba az összes dmmel!

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #11 Dátum: 2012. Február 14. - 18:53:12 »
+1 Show voters
Megvan Textdraw is!
Ott van a 3 madik hozzászólásom a textdraw.... meg a dm jeim is külön textbe vannak a módba

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #12 Dátum: 2012. Február 14. - 19:18:07 »
0 Show voters
Figyelj! Külön csinálj változókat, most ez az egy \"dm1\" változó van az összes dmnek! Azért von le-ad hozzá mindegyik textdrawhoz mindig 1-et!

Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #13 Dátum: 2012. Február 14. - 19:25:29 »
+1 Show voters
értem és ettõl megoldódik a problem?
Mármint amit írtam hogy /exitdm -1 mind stb..

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Kis Hiba [-DM-]
« Válasz #14 Dátum: 2012. Február 14. - 19:30:22 »
0 Show voters
Elvileg mûködik, habár elég átláthatatlan volt az egész, de megpróbáltam a kívánságodat teljesíteni!
 

#include a_samp
#include zcmd
#pragma tabsize 0
new dm1 = 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm2= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm3= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm4= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm5= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm6= 0; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new dm[MAX_PLAYERS];
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
new Text: dm2textdraw;
new Text: dm3textdraw;
new Text: dm4textdraw;
new Text: dm5textdraw;
new Text: dm6textdraw;
public OnFilterScriptInit()
{
dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm6textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm6textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1);
dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm5textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm5textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1);
dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm4textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm4textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1);
dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm3textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm3textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1);
dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm2textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm2textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1);
dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm1textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm1textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1);
return 1;
}
CMD:dm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm2 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=2;
    SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm3(playerid,params[])
    {
     new string[128];
    dm3 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
 if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=3;
    SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm4 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=4;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;
}
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
    {
    new string[128];
dm5 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=5;
    SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
  SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
      new string[128];
dm6 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    if(dm[playerid] == 1)return  dm1--;
    if(dm[playerid] == 2)return  dm2--;
    if(dm[playerid] == 3)return  dm3--;
    if(dm[playerid] == 4)return  dm4--;
    if(dm[playerid] == 5)return  dm5--;
    if(dm[playerid] == 6)return  dm6--;
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
if(dm[playerid] == 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new string[9], string2[9], string3[9], string4[9], string5[9], string6[9];
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
    format(string2,sizeof(string2), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string2);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw);
    format(string3,sizeof(string3), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw);
    format(string4,sizeof(string4), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string4);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw);
    format(string5,sizeof(string5), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string5);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw);
    format(string6,sizeof(string6), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string6);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 14. - 19:36:59 írta Cannonn »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal