Sziasztok azt szeretném kérni hogy van egy parancsom és a lényege az hogy /feltoltatm (összeg) és a gyerek bele tud rakni 3 FT-t is rakni az ATM-be és így megy neki a pénz. De én úgy szeretném hogy max 400 ezer FT-val lehessen pénzt bele rakni az ATM-be.
script:
CMD:feltoltatm(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(jatekos[playerid][pMunka]!=2) { SendClientMessage(playerid,VPIROS, \"((Nem tudod használni a parancsot))\"); return 1; }
new penz;
if(sscanf(params, \"i\", penz)) SendClientMessage(playerid, FEHER,\"((Használat: /feltoltatm [összeg]))\");
else if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SendClientMessage(playerid,NARANCS, \"((Jármûben kell ülnöd.))\");
else if(penz<1||penz>30000) SendClientMessage(playerid, NARANCS,\"((Csak 1-tõl 30000-ig írhatsz be számokat.))\");
else {
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(PenzSzallitoAuto(jarmu))
{
if(penz>JarmuFeltoltve[jarmu]) return SendClientMessage(playerid, NARANCS,\"((Ennyit nem tudsz beletölteni.))\");
if(JarmuFeltoltve[jarmu]<1) { SendClientMessage(playerid, NARANCS,\"((Nincs több pénz a autóban.))\"); return 1; }
forEx(sizeof(ATMInfo), atm)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8,ATMInfo[atm][aPos][0],ATMInfo[atm][aPos][1],ATMInfo[atm][aPos][2]))
{
if(ATMInfo[atm][aPenz]<1000000)
{
if((penz+ATMInfo[atm][aPenz])<1000001)
{
ATMInfo[atm][aPenz]+=penz;
ATMMentes(atm);
JarmuFeltoltve[jarmu]-=penz;
ClearChatbox(playerid, 1);
new fizetes;
if(penz>2700) fizetes = penz/15;
else fizetes = minrand(1300,2000);
jatekos[playerid][pFizetes]+= fizetes;
SendFormattedMessage(playerid,SZOLD, \"((Feltöltötted az ATM-et %dFt-tal. | Fizetésedhez hozzáadva %d Ft.))\",penz,fizetes);
SendFormattedMessage(playerid,FEHER, \"*Autó tartalma %dFt/30000.\",JarmuFeltoltve[jarmu]);
return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Ez már túl sok. Maximum 1000000 Ft fér az automatába.))\");
}
else return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Az atm tele van.))\");
}
}
}
else return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"((Nem pénz szállító autóban vagy.))\");
}
}
return 1;
}