ha nem is kell MYSQL, elég az SQLite, ami alapjáraton része a SA-MPnek..
persze fájlkezelővel is megoldható, de lassabb és egy fokkal bonyolultabb.
ugye regisztrál egy ember, akkor a neve alapján csinál a szervered egy fájlt.. legalábbis ez általában így működik.
nem kell ID alapján, mert csak belekavarodnál, a szerverrel együtt.. nem kell változókba beolvasni hogy milyen fájlok vannak, és mentegetni őket.
amikor egy játékos regisztrál, akkor beírod egy külső fájlba a nevét.. sortöréssel elválasztva.. és amikor kíváncsi vagy hogy melyik fájlban van azon a változón az az érték, akkor beolvasod a sorokat, azok alapján a szerverrel megnyittatod az adott név alatt futó játékosok fájljait, kiolvasod a változó értékét, mented vagy nem mented, és mész a következőre..
ez a megoldás 5-10 játékosnál működik, de nagyban gondolkodva, 100-150 fájlnál nagy esélye lesz hogy megfagy, vagy belaggol a szerver.
SQL esetén ez az idő töredékére csökken, nem kell a sok hülye fájl, csak az az egy tábla.