Inkább a SetPlayerWorldBounds használd ne használd ilyenre a IsPlayerInRangeOfPoint..
A külömbség az, hogy egy adott négyzetbe tesz téged.. és a Point meg egy adott pontba..
SetPlayerWorldB.. amit linkelt Richard az hasznos lesz..
/*
ymax
|----------|
| |
xmin | | xmax
| |
|----------|
ymin
*/
new Timer[MAX_PLAYERS];
forward OutOfBound(playerid);
CMD:bortonbezar(playerid,params[])
{
new id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return 0;
Timer[id] = SetTimerEx(\"OutOfBound\", 1000,true,\"i\",playerid);
return 1;
}
CMD:bortonkinyit(playerid,params[])
{
new id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return 0;
KillTimer(Timer[id]);
return 1;
}
public OutOfBound(playerid)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, 0.0, 0.0, 5.0))
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,5.0);
return 1;
}