Sziasztok!
Egy kis kérésem lenne azokhoz, akik értenek az ilyesmihez. Itt fórumon régebb publikálva volt egy analog kilométeróra, amit én szeretnék picit továbbfejleszteni.
Az óra a sebességet így számítja ki: 
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), fPos[0], fPos[1], fPos[2]);
            fSpeed = floatsqroot(floatpower(fPos[0], 2) + floatpower(fPos[1], 2) + floatpower(fPos[2], 2)) * 200;
            new Float:alpha = 320 - fSpeed;
            if(alpha < 60)
                alpha = 60;
 Én azt szeretném, hogy a GetVehicleSpeed() függvényem is ugyanazt a sebességet adja vissza, amit az óra számít.  
GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
    new Float:Vx, Float:Vy, Float:Vz;
    GetVehicleVelocity(vehicleid, Vx, Vy, Vz);
    new Float:rtn;
    rtn = floatsqroot(floatpower(Vx*200,1) + floatpower(Vy*200,1));
    rtn = floatsqroot(floatpower(rtn,2) + floatpower(Vz*200,1));
    return floatround(rtn);
}
 Remélem valaki lesz olyan elvetemült, és segít benne. Köszönöm 
