Sziasztok. A következõ problémám akadt, amire nem tudok választ. Mikor a játékos meghal, és épp aktív egy cselekmény akkor törölnie kellene, de nem törli valamiért :s
 
new Fosztogat[MAX_PLAYERS];
new RobPickup1[MAX_P1];
new RobTimer1[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
      //Többi kód
      if(Fosztogat[playerid]==1)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,\"[sZERVER]Ez most nem jött össze!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
KillTimer(RobTimer1[playerid]);
Fosztogat[playerid]=0;
return 1;
}
     //Többi kód
return 1;
}
public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid)
{
for(new pi=0;pi<MAX_P1;pi++)
{
    if(pickupid == RobPickup1[pi])
    {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"[sZERVER]Várj amíg befejezed!(10mp)\");
   TogglePlayerControllable(playerid,0);
   RobTimer1[playerid] = SetTimerEx(\"Fosztogatas\",10000,true,\"i\",playerid);
   Fosztogat[playerid]=1;
   ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_Plant\",4.1,0,1,1,0,20000,1);
   DestroyDynamicPickup(RobPickup1[pi]);
}
}
return 1;
}
forward Fosztogatas(playerid);
public Fosztogatas(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"[sZERVER]Befejezted a szórakozást. Irány ölni! (+500 Cash)\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
PlayerInfo[playerid][pCash]=PlayerInfo[playerid][pCash]+500;
KillTimer(RobTimer1[playerid]);
Fosztogat[playerid]=0;
return 1;
}
			
			
			
				RobTimer1[playerid] = SetTimer(\"Fosztogatas\", 10000, false);
 
U.I: Bár utólag jut eszembe, hogy így mindenkinek elindítja, megfeledkezdtem róla. :D