-
Üdv egy olyan sciptet szeretnék ha egy Player megöli DB-VEL a másikat az kapjon jailt és kiírja mindenkinek xy börtönbe került mert DB-zett
-
public OnPlayerDeath(killerid, playerid, reason)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
{
new str[50]; name[MAX_PLAYER_NAME];
SetPlayerPos(killerid, 264.8763,81.9862,1001.0390); // A pozíciót és az interior id-t ellenõrizd le, nem tudom, hogy pontos e
SetPlayerInterior(killerid, 6);
GetPlayerName(killerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 50, \" %s börtönbe került, mert jármûben ölt!\", name);
SendClientMessageToAll(színkód, str); // a színkód helyére értelem szerûen a színt
}
return 1;
}
-
Ez teljesen hülyeség..
Most ha meghal akkor egybõl teléz?!.. ráadásul a playerid-t kérdezted le hogy jármûben van-e..
-
public OnPlayerDeath(killerid, playerid, reason)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetPlayerPos(killerid, 264.8763,81.9862,1001.0390); // A pozíciót és az interior id-t ellenõrizd le, nem tudom, hogy pontos e
SetPlayerInterior(killerid, 6);
}
return 1;
}
A DB tudtommal a jármûvel való ölés, ezért nem a meghalt játékost kell lekérdezni, hanem azt, aki megölte.
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
-
Ja.. és egyáltalán miért fontos hogy kocsiban van-e?!
-
Igen igaz, már módosítottam, csak véletlen elküldtem félkészen és gyorsan keleltt írnom, ezért elírtam.
Na itt a normális:
public OnPlayerDeath(killerid, playerid, reason)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
{
new str[50]; name[MAX_PLAYER_NAME];
SetPlayerPos(killerid, 264.8763,81.9862,1001.0390); // A pozíciót és az interior id-t ellenõrizd le, nem tudom, hogy pontos e
SetPlayerInterior(killerid, 6);
GetPlayerName(killerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 50, \" %s börtönbe került, mert jármûben ölt!\", name);
SendClientMessageToAll(színkód, str); // a színkód helyére értelem szerûen a színt
}
return 1;
}
Flash ha elolvastad volna a kérést, akkor láthatod ,hogy ha DB-be öli meg vagyis Drive By.
-
Igen igaz, már módosítottam, csak véletlen elküldtem félkészen és gyorsan keleltt írnom, ezért elírtam.
Na itt a normális:
public OnPlayerDeath(killerid, playerid, reason)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
{
new str[50]; name[MAX_PLAYER_NAME];
SetPlayerPos(killerid, 264.8763,81.9862,1001.0390); // A pozíciót és az interior id-t ellenõrizd le, nem tudom, hogy pontos e
SetPlayerInterior(killerid, 6);
GetPlayerName(killerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 50, \" %s börtönbe került, mert jármûben ölt!\", name);
SendClientMessageToAll(színkód, str); // a színkód helyére értelem szerûen a színt
}
return 1;
}
Flash ha elolvastad volna a kérést, akkor láthatod ,hogy ha DB-be öli meg vagyis Drive By.
C:\\Documents and Settings\\Administrator\\Asztal\\Server\\gamemodes\\MOD.pwn(1308) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"name\"
C:\\Documents and Settings\\Administrator\\Asztal\\Server\\gamemodes\\MOD.pwn(1308) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Administrator\\Asztal\\Server\\gamemodes\\MOD.pwn(1308) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Administrator\\Asztal\\Server\\gamemodes\\MOD.pwn(1308) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Administrator\\Asztal\\Server\\gamemodes\\MOD.pwn(1308) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
-
Ennél a sornál a ; -t cseréld ki , -ra!
new str[50]; name[MAX_PLAYER_NAME];
vagyis erre:
new str[50], name[MAX_PLAYER_NAME];
-
Jó Ty