Szerző Téma: Kill bug  (Megtekintve 1649 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Dátum: 2010. május 15. - 22:05:18 »
0 Show voters
Hello, a szerómon vagy olyan hogy ha vki lol akk a másiknak nem megy le az élete és nem is godozik. De nem mindig van ez, de elég gyakran.

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #1 Dátum: 2010. május 15. - 22:15:04 »
0 Show voters
OnPlayerUpdate függvényben minden rendbe van?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #2 Dátum: 2010. május 15. - 22:32:10 »
0 Show voters
Bemásolom:
így néz ki xDDDD de megpróbálom eznélkül, ám thx :D
 
   if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 23.0820,-2757.5063,45.6409))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Monster Parkour\", 8, 10000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
    }
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1655.8418,-1237.6635,236.7598))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"NRG Parkour\", 8, 10000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
        }
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1220.0106,1352.1740,110.4261))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Las Vanturas Parkour\", 5, 5000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
        }
}
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 559.2107,-1704.7832,193.3895))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"HopDeHop\", 7, 7000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
    }
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -1733.3672,2008.7205,363.6033))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Freeway\", 7, 7000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
    }
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -945.7554,2305.4773,137.6334))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Bigjump\", 5, 3000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
    }
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 1785.141724, -1076.051025, 49.627594))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Roller Coaster\", 5, 5000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2602.949951, 1569.463623, 128.165741))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Roller Coaster2\", 5, 5000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5,  -1850.229980, 920.274597, 76.910606))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Roller Coaster3\", 5, 5000);
          Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2530.947266, 2427.192383, 112.170639))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Roller Coaster4\", 5, 5000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2518.735596, 2574.672852, 225.129623))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Roller Coaster4\", 5, 5000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -1168.3545,1067.4728,43.7304))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Stunt Bridge\", 7, 10000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
    }
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 3125.8208,1272.3312,114.2881))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Csik\", 10, 10000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
    }
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 2342.775879, 206.415085, 117.406219))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Weater Jump\", 5, 5000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15, -2067.419189, 1758.429932, 296.729156))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Jizzy ~p~Jump~w~\", 5, 5000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 315.7728,1033.9340,1945.9673))
{
if(Completed[playerid] == false)
{
   ShowWiner(playerid, \"Las Venturas ~p~Stunt~w~\", 10, 10000);
   Completed[playerid]=true;
   Recheck(playerid, 20000);
}
}
         /* Andromada */
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 2244.7429,1647.0834,112.8118) && GetPlayerInterior(playerid == 9))
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
}
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, -423.699341, 2201.723145, 40.926292) && OpenGateCage == false) //close --> open
{
     MoveObject(Gate3, -423.692413, 2201.705811, 50.923096, 10.0);
     MoveObject(Gate4, -423.686127, 2206.743164, 45.926369, 10.0);
     MoveObject(Gate5, -418.655365, 2201.730713, 45.926369, 10.0);
     MoveObject(Gate6, -423.685608, 2196.700928, 45.913692, 10.0);
     MoveObject(Gate7, -428.733124, 2201.718506, 45.926338, 10.0);
   return OpenGateCage = true;
}
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, -423.699341, 2201.723145, 40.926292) && OpenGateCage == true) //open --> close
{
   MoveObject(Gate3, -423.692413, 2201.705811, 59.923141, 1.5);
   MoveObject(Gate4, -423.686127, 2215.716309, 45.926369, 1.5);
   MoveObject(Gate5, -409.680603, 2201.730713, 45.926369, 1.5);
   MoveObject(Gate6, -423.685608, 2187.702881, 45.913692, 1.5);
   MoveObject(Gate7, -437.683075, 2201.718506, 45.926338, 1.5);
            return OpenGateCage = false;
}
}

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #3 Dátum: 2010. május 16. - 09:19:31 »
0 Show voters
Hát ebben nincs semmi olyan..

valami HP-val kapcsolatos timered van? Bármi..

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #4 Dátum: 2010. május 16. - 09:32:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: dns date=1273994371\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1664\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát ebben nincs semmi olyan..

valami HP-val kapcsolatos timered van? Bármi..

 
Ladminba a god, de ez csak akk megy ha be van kapcsolva.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #5 Dátum: 2010. május 16. - 09:58:29 »
0 Show voters
lehet SetPlayerTeam. Az 1 teamben levok nem ölhetik meg 1mást

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #6 Dátum: 2010. május 16. - 10:47:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1273996709\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1664\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
lehet SetPlayerTeam. Az 1 teamben levok nem ölhetik meg 1mást
 
Akk az, thx :DD  És azt nem lehetne kijavítani ?

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #7 Dátum: 2010. május 16. - 11:07:49 »
0 Show voters
Gondolom okkal raktad bele, vedd ki a SetPlayerTeam-eket

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #8 Dátum: 2010. május 16. - 13:27:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1274000869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1664\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gondolom okkal raktad bele, vedd ki a SetPlayerTeam-eket
 
Kivettem áttettem gTeam-re, de a SetPlayerTeam-el nem lehet azt megcsinálni, hogy megtudja ölni ? :D

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #9 Dátum: 2010. május 16. - 13:38:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1274009272\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1664\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Gondolom okkal raktad bele, vedd ki a SetPlayerTeam-eket
 
Kivettem áttettem gTeam-re, de a SetPlayerTeam-el nem lehet azt megcsinálni, hogy megtudja ölni ? :D
 
[/quote]
Ha egy csapatban vannak, akkor nem.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Kill bug
« Válasz #10 Dátum: 2010. május 16. - 17:48:49 »
0 Show voters
Meg lehet oldani, de nagyon körülményesen, és nem is élethuen, egy jobb fajta IsPlayerAiming(); és néhány buherálás a KeyStateChange callback-ben meg lehet. De ahhoz tudod kéne melyik fegyver mennyit sebez, szóval sok munka lenne. Ha OnPlayerUpdate-vel csinálod kb 10-12 IF után igencsak el kezd laggolni.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal