#include a_samp
#include zcmd
CMD:q(playerid,params[]) {
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Nem léphetsz ki\");
print(\"A /q parancs lefutott.\");
return 1;
}
Ha ezt megnézed, és beírod /q akkor rájössz, hogy a parancs le se fut.. :(
Így ha kilép, rögtön utána csatlakozik. (Én hülye megoldásom) :D
[pawn]
CMD:q(playerid)
{
SetTimerEx ( \"OnPlayerConnect\", 10, false, \"i\", playerid ); // A \"10\" lehet kevés/sok azt állítástok át.
return true;
}
[/pawn]
Kérem valaki tesztelje, mivel nekem most nincs fent a GTA..
Szerintem nem mûködne.
Mivel írsz egy ilyet:
CMD:q(playerid) print(\"A /q parancs lefutott\");
Nem írja ki, hogy lefutott volna. Tehát a /q nem fut le ha te megírod.((Legalábbis én úgy vettem észre.))
Így ha kilép, rögtön utána csatlakozik. (Én hülye megoldásom) :D
[pawn]
CMD:q(playerid)
{
SetTimerEx ( \"OnPlayerConnect\", 10, false, \"i\", playerid ); // A \"10\" lehet kevés/sok azt állítástok át.
return true;
}
[/pawn]
Kérem valaki tesztelje, mivel nekem most nincs fent a GTA..
Szerintem nem mûködne.
Mivel írsz egy ilyet:
CMD:q(playerid) print(\"A /q parancs lefutott\");
Nem írja ki, hogy lefutott volna. Tehát a /q nem fut le ha te megírod.((Legalábbis én úgy vettem észre.))
[/quote]
Szerk.: Habár lehet megoldható, kérdés hogy ha létrehozol egy parancsot /q néven, akkor az lefute a kilépéssel egyidõsben.
Ha ezt valaki megmondja, akkor lehet megoldható.
[/quote]
Megoldhatatlan.
SA-MP kliens a Batch szkriptelést használja. ( Példa. )
TASKKILL /F /IM \"samp.exe\"
Ha a folyamat aktív, akkor a leállítására nincs lehetõség.
Pawnoban megoldható, persze ha a felhasználó egedélyezte a telnet SAP R/3 kommunikációt.
Úgysem fognak sokan fogalkozni vele. Fõleg már vannak olyan gagyi operációs rendszerek
( Windows XP Winter Edition, Ultimate / Media Center / Pluto / Reborn, stb... )
amikben a kommunikáció kikapcsolva / törölve lettek.
Már adtak ki olyan pluginokat, ahol pawn alatt elérhetõvé válik a Batch. ( Exec(); )