elõször is kell egy változó ami tárolja a timer indításának idõpontját. pl:
[pawn]SetTimer(\"Timer\",50000,0);
TimerInditas = GetTickCount();//ezt a változót mondjuk a mód elején hozd létre (new TimerInditas;)[/pawn]
aztán a parancs meg igy néz ki:
[pawn]CMD:elteltido(playerid,params[])
{
new str[128];
format(str,sizeof(str),\"Eltelt idõ másodpercben: %d\",GetTickCount() - TimerInditas /1000);
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00,str);
/*
gettime(); megmutatja az 1970-tõl eltelt másodperceket na most ha logikusan gondolkozol,
ha a timer inditásánál elmentetted és pl tegyükfel ez az idõ 1000 mp, és mondjuk 1050 másodpercnél megnézed a parancsal az eltelt idõt,
akkor egyértelmû hogy megkapod hogy mennyi idõ telt el azóta jelen esetben 50 másodperc;
ez amit most leirtam a gettime(); függvény volt de hasonlo elven müködik a GetTickCount(); is. pontosan nem tudom hogy de igy valahogy.
csak az ezredmásodperceket mutat ezért kell 1000 el elosztani hogy m,egkapd a másodpercet.
*/
return 1;
}[/pawn]