Szerző Téma: Kigyúl a kocsi.  (Megtekintve 473 alkalommal)

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Kigyúl a kocsi.
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 14:23:31 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek!
Most az a problémám, ami már régóta idegesít, hogy ha beülök pl egy elegybe,
és beül mellém egy másik játékos akkor a kocsi kigyúl (persze egybõl megjavitja az auto repair), és ezt megcsinélja vagy 2x még és
aztán eltûnik a kocsi.... Ez miért van? Segítsetek.
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 31. - 15:08:16 írta ZyZu »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kigyúl a kocsi.
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 31. - 15:10:05 »
0 Show voters
Másold be nekem az OnVehicleDeath részt ha van és az OnPlayerEnterVehiclet.

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Kigyúl a kocsi.
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 31. - 15:44:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1377954605\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Másold be nekem az OnVehicleDeath részt ha van és az OnPlayerEnterVehiclet.
 
a ladmin4v2 jármûlehívót használom, és csak abban találtam azt amit mondtál:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid) {
for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++) {
    if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] == playerid) {

        TogglePlayerSpectating(x, 1);
        PlayerSpectateVehicle(x, vehicleid);
        PlayerInfo
  • [specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_VEHICLE;

   }
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal