ha ezt egy meglévõ parancsból másoltad ki akkor szólok hogy javítsd ki a parancsot
gondolom GFRP alapú mód + Strtok-os parancs feldolgozó...
GetPlayerName(playa, sendername, sizeof(sendername));
playa = ReturnUser(tmp);
hát õõõõ...ezzel lekéred a sendername tömbbe a 0-s ID-jú játékos nevét
( vagy ha INVALID_PLAYER_ID akkor senkiét... )
playa = ReturnUser(tmp);
PlayerInfo[giveplayerid][pMats] = moneys;
itt a \'playa\' változó értéke lesz a beírt játékos ID de te mégis a giveplayerid-jú játékos adatait módosítanád ami szintén 0 vagy INVALID...
GetPlayerName(playa, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
2 játékos 3 név lekérdezés...szerintem érted a lényeget
1. játékos = playerid ( aki beírta a parancsot )
2. játékos = giveplayerid/playa ( attól függ melyik változóban szeretnéd tárolni az ID-t...jelenleg a playa-ban van eltárolva ) ez az ID a játékos által beírt játékos azonosító...tehát a parancsba beírt paraméter...
ja és ajánlom figyelmedbe ezt a kódot:
if(!IsPlayerConnected(playa)) { return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nincs ilyen játékos !\"); }
ha véletlen nem megfelelõ játékos azonosítót írna be...