-
hali!
a kick elõtti üzenetet nem küldi el. ötletek?
forward NameChecker(playerid);
public NameChecker(playerid)
{
new namestring = strfind(pName(playerid), \"_\", true);
if(namestring == -1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"===============================================\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A felhasználóneved nem elfogadható!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A neved legyen Vezetéknév_Keresztnév formátumú!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"===============================================\");
SetTimerEx(\"KickForName\",500,false,\"d\",playerid);
return 1;
}
return 1;
}
forward KickForName(playerid);
public KickForName(playerid)
{
new string[128];
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
format(string, sizeof(string), \"%s ki lett rúgva hibás név miatt!\",pName(playerid));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
Kick(playerid);
}
-
Ezt rakd be valahova a módodba:
forward KickTimer(playerid);
public KickTimer(playerid)
{
Kick(playerid);
return 1;
}
stock _Kick(playerid)
{
SetTimerEx(\"KickTimer\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#define Kick _Kick
-
egy kis módosítással az övé is jó...
gun egy kicsit túl bonyolítottad :D
forward NameChecker(playerid);
public NameChecker(playerid)
{
new namestring = strfind(pName(playerid), \"_\", true);
if(namestring == -1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"===============================================\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A felhasználóneved nem elfogadható!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A neved legyen Vezetéknév_Keresztnév formátumú!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"===============================================\");
SetTimerEx(\"KickForName\",500,false,\"i\",playerid);
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"%s ki lett rúgva hibás név miatt!\",pName(playerid));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
}
return 1;
}
forward KickForName(playerid);
public KickForName(playerid)
{
Kick(playerid);
}
-
De viszont az enyémmel nem kell semmi plusz dolgot csinálni, csak beilleszteni a módba. (Pl.: timer, stb.)
-
A te módszereddel nem csak végtelenségig fog futni?
Mert ott a Kick függvény elindít egy timert, ami meghívja a Kick függvényt.(Ami ugye, az _Kick).
-
Nem, mivel a definiálás az idõzítõs függvény alatt van, így nem érvényes rá.
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=49841