Szerző Téma: NPC búsz!  (Megtekintve 647 alkalommal)

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
NPC búsz!
« Dátum: 2011. szeptember 05. - 20:17:49 »
0 Show voters
Sziasztok!
Igen hát elõször is bocsánatot kérek....
Szerintem akinek tudnia kell az tudja hogy miért kérek bocsánatot!
És most jöjjön a lényeg!
Szóval hát a Téma címébõl már ki derül mire akarok ki törni!
Fel vettem egy NPC-t
És egy leírás alapján csináltam meg!
megint bele raktam a AMX filét nem a recordings-ba hanem csak simán az NPCMODES-ba!
És sajnos nem volt jó ha ebbe tudna nekem valaki segíteni akkor köszönöm szépen!
Elõre is meg köszönném mindenki fáradozását értem...
Akkor itt is van hogy hogyan is csináltam!
És majd a
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Tod_Minobe\", \"Popike\");
  npcveh = CreateVehicle ( 437, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Tod_Minobe\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 06. - 15:24:19 írta scripter01 »

Nem elérhető trave

  • 840
    • Profil megtekintése
NPC búsz!
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 05. - 21:14:37 »
0 Show voters
Egymásra másoltad a kettõt? Így van a módodba is vagy csak véletlen?
[pawn]#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Tod_Minobe\", \"Popike\");
  npcveh = CreateVehicle ( 437, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 0, 0, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Tod_Minobe\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}[/pawn]
Ajánlom ezt a leírás! Nagyon jó kis leírás, ez alapján mûködni fog.
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 05. - 21:21:02 írta trave »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
NPC búsz!
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 07. - 22:20:49 »
0 Show voters
Ez egy példa :
kordinátákat, skin id ,jármû id- elég ha megváltoztatod azokat
Ez a filterscript mappába kell..
 
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Buszos\", \"busmod\");
  npcveh = CreateVehicle (411,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1);
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
                        SetPlayerSkin(playerid, 61);
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
Ezt pedig az npc modes mappába Vagyis igy
 
#define RECORDING \"bus\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif

 
A rec fájlt a recordings mappába kell teni fontos , vagyis amit felvettél npc- azt a fájlt rakod be

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal