#include <a_samp>#include <zcmd> //ha zcmd-t akarasz használni akkor be kell ágyaznod elõbb ((megjegyzem: ez gyorsabb parancs és egyszerûbb is!))#define ZOLD 0x33AA33AA //definiálsz egy színt amit késõbb felhasználsz majd#define PIROS 0xFF0000FF //szinténCMD:felszereles(playerid,params[]) //ha a játékos beírja a felszereles parancsot akkor mi tröténjen{if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,sugár,X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy a megfelelõ helyen\"); //Ha a játákos nincs a megfelelõ helyen.if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,sugár,X,Y,Z)) //Ha egy játékos az adott sugárban van az adot koordinátákban(ezeket neked kell beírnod) akkor mitörténjen.{SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Sikeresen felvetted a felszerelésed\"); //küldünk egy üzenetet a játékosnak, hogy mi is történtGivePlayerWeapon(playerid, 22, 300); //ezzel adunk a játékosnak egy Coltot 300db lõszerrelreturn 1;}return 1;}
CMD:felszereles(playerid){ if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\"); // Ide jönnek azok a dolgok amik akkor történnek ha a megadott helyen vagy return 1;}
SziaLSPD elõtt lemented azt a koordinációt ahol legyen a bejárat és ahova rakja amikor kijön. Valami program, script segítségével LSPD Interiorjába mész ott is lemented ezt a 2 koordinátát és beírod \"/interior\" , arra az interiorra rakod a játékos bemeneti pozícióját.
és azt , hogy lehet megoldani , hogy ppl./enter parancsal az xy számú interiorba rakjon be?
CMD:enter(playerid) // Parancs amire mûködik{if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1552.6385,-1675.8003,16.1953)) // Leellenörzi hogy az adott pozíció vagy a pozíció sugarában vagy-e{ // Ha igen SetPlayerPos(playerid, 246.783996,63.900199,1003.640625); // Elteleportál arra a pozícióra ahol az interior található SetPlayerInterior(playerid, 6); // Bedob az adott interiorba (csak ebben az interior-ban találhatóak \'az objectek\') SendClientMessage(playerid, -1, \"Bementél az LSPD interiorjába.\"); // Üzenet}else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1173.6118,-1323.2228,15.1953)) // vagy ha ezen a pozíción, vagy a sugarában vagy{ // Ha az elõzõ feltétel igaz SetPlayerPos(playerid, 322.197998,302.497985,999.148437); // teleportál SetPlayerInterior(playerid, 5); // Interior ID-t vált SendClientMessage(playerid, -1, \"Bementél az LSMD interiorjába.\"); // Üzenet}// A következõ 3 sor nem kötelezõelse // Ha egyik se igaz{ SendClientMessage(playerid, -1, \"LSMD nél, vagy LSPD nél kell lenned.\"); // üzenet}return 1;}