fagyaszd le egy kis idore a játékost, és 4mp múlva pedig olvaszd ki.
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
new string[255]; //új string létrehozása
format(string, sizeof(string), \"~r~Obejektek ~r~betoltese~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //\"zene\" az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //ha betöltötte az objecteket, a ObjectOff-t aktiválja
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //felolvasztás
new string[255]; //új string létrehozása
format(string, sizeof(string), \"~g~Objektek ~g~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //\"zene\" az objectek betöltése végén
return 1;
}
OnPlayerSpawn(playerid) alá ird be: Object(playerid);