Szerző Téma: Key gond  (Megtekintve 1502 alkalommal)

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Key gond
« Dátum: 2011. május 27. - 15:41:53 »
0 Show voters
Üdv!
Pl vannak ezek:
 
KEY_FIRE  =  ALT gomb
KEY_ACTION  =  CTRL gomb
KEY_SPRINT  =  W gomb
KEY_HANDBREAK  =  Space gomb
KEY_SUBMISSION  =  2-es gomb

 
és valaki megtudná mondani, hogy melyik key a Numpad1-é?
Kösz elõre is a válaszokat!

Key gond
« Válasz #1 Dátum: 2011. május 27. - 15:46:01 »
0 Show voters
Ehhez a kérdéshez IQ kell bmeg..
Ott van, h melyik gomb van hozzárendelve..
Amugy csak azokra a gombokra lehet bindelni, mert a SA:MP nem támogatja az összes gombot, mint pl a CS 1.6
[mod]Ha segíteni jössz ide, légy türelemmel, hiszen kezdõ. Te is ilyen voltál, szóbeli figyelmeztetésben részesítelek.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 27. - 18:53:59 írta Mambo »

Key gond
« Válasz #2 Dátum: 2011. május 27. - 15:57:51 »
0 Show voters
KEY_SUBMISSION értéke 512 érdekessége hogy csak akkor mûködik ha jármûben van a játékos. (2-es gomb)
KEY_LOOK_BEHIND értéke szintén 512 de ez akkor mûködik ha nincs jármûben a játékos. (num 1)
Most pontosan épp melyik kifejezés melyikhez tartozik azt nem tudom.
De mivel értékük ugyanaz, ezért mindegy melyiket használod.
 
#define KEY_SUBMISSION         (512)
#define KEY_LOOK_BEHIND         (512)
[/quote]
Aki tudja javítson ki:
KEY_SUBMISSION az 2-es gomb a
KEY_LOOK_BEHIND az num 1-es gomb-e vagy épp fordítva?
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 27. - 16:06:18 írta Zsolesszka »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Key gond
« Válasz #3 Dátum: 2011. május 27. - 16:09:04 »
0 Show voters
Jól mondtad KEY_SUBMISSION  =  2-es gomb, a numpad1-et mindjárt kipróbálom!
Szerk: Teszteltem!
Betettem módom elejére hogy:
 
#define KEY_LOOK_BEHIND         (512)

 
 és az OnPlayerKeyStateChange-hoz ezt írtam:
 
if(newkeys == KEY_LOOK_BEHIND) //numpad1 gomb
{
new State=GetPlayerState(playerid);
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && State == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new VehicleID, Float:Angle, Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleZAngle(VehicleID, Angle);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, Angle);
}
}

 
És mégis csak a 2-es és a +gombal mûködik.
Mit rontottam el?
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 27. - 16:16:14 írta Flash »

Key gond
« Válasz #4 Dátum: 2011. május 27. - 16:24:16 »
0 Show voters
Írtam feljebb a 2-es gomb csak akkor mûködik ha a játékos jármûben van, a num 1es gomb csak akkor ha a játékos nincs jármûben.
Ezért hiába akarsz olyan kódot írni hogy a játékos jármûben van és használja a num 1-es gombot.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Key gond
« Válasz #5 Dátum: 2011. május 27. - 16:28:55 »
0 Show voters
És azt hogy lehet megcsinálni, hogy a Num1 jármûben mûködjön?

Key gond
« Válasz #6 Dátum: 2011. május 27. - 18:36:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1306506535\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8378\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És azt hogy lehet megcsinálni, hogy a Num1 jármûben mûködjön?
 
Jó kérdés.
Esetleg írsz egy olyan plugint samphoz, vagy írsz a samp teamnek hogy, ugyan már jó lenne ha az a gomb mûködne akkor is.  :D
Ui.: próbáltam GetPlayerKeys-el is, ott is ez a helyzet. 

Key gond
« Válasz #7 Dátum: 2011. május 27. - 18:41:17 »
0 Show voters
GetPlayerKeys függvénnyel csak azokat a gombokat lehet lekérdezni, aminek az OnPlayerKeyStateChange kijelez..
 
Idézetet írta: Zsolesszka date=1306514217\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8378\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg írsz egy olyan plugint samphoz, vagy írsz a samp teamnek hogy, ugyan már jó lenne ha az a gomb mûködne akkor is.  :D   
 
Nem ártana, nagyot lépne vele a játék..
Nekem ez másodlagos, az elsõdleges célom azt elérni, hogy végre CJt megcsinálják, mert mióta felfedeztem az MTAban a CJ cuccost, azóta oda csinálok házi szerót :\'D   :problem:


Mindezt összefoglalva, nem lehetséges, kivéve ha C++ vagy C# nyelven írsz egy plugint.. Bár az sem biztos, hogy mûködne.

Key gond
« Válasz #8 Dátum: 2011. május 27. - 18:52:35 »
0 Show voters
Numpad 1 == KEY_ANALOG_DOWN
Nem?
 
Ja, bocs ez a num2 :P
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 27. - 18:54:40 írta ([(ZinThoS)]) »

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Key gond
« Válasz #9 Dátum: 2011. május 27. - 20:16:34 »
0 Show voters
Ha valamely lekérdezhetõ gombot a Num1-re állítod akkor arra hivatkozhatsz.  :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Key gond
« Válasz #10 Dátum: 2011. május 27. - 22:07:04 »
0 Show voters
Numpad 1 == KEY_ANALOG_DOWN
Nem?
Ja, bocs ez a num2 :P
[/quote]
Jó lesz nekem akkor a Numpad2 is!
Kösz mindenkinek a helpet. :)
Témát zártam!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal