Szerző Téma: Élet  (Megtekintve 597 alkalommal)

Élet
« Dátum: 2013. május 08. - 18:47:52 »
0 Show voters
Üdv.
Szeretném segítségeteket kérni abban hogy:
Van a Player élete és én nem azt szeretném hogy azt átálitsa egy bizonyos értékre hanem hogy a meglévõ értékhez adjon hozzá egy bizonyos értéket! A Fügvénye hogy van? Keresgéltem ezügyben de nem találtam semmit.

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Élet
« Válasz #1 Dátum: 2013. május 08. - 18:54:15 »
+1 Show voters

stock GivePlayerHealth(playerid, amount)
{
    new Float:hp; // egy változó az életnek
    GetPlayerHealth(playerid, hp); // lekérjük a \'playerid\' életét a \'hp\' nevû változóba
    if(hp+amount > 100) SetPlayerHealth(playerid, 100); // ha az aktuális élete plusz amennyit adunk neki nagyobb mint 100 akkor 100-ra tesszük
    else SetPlayerHealth(playerid, hp+amount); // ha nem akkor hozzáadjuk simán :)
    return 1;
}

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Élet
« Válasz #2 Dátum: 2013. május 08. - 18:58:41 »
+1 Show voters
Mivel megírtam, már elküldöm, de egyébként rhassi gyorsabb volt. Egyébként rhassi megoldása kicsit bonyolultabb, mint ez. Amit leírtam, az kissé alapabb, és talán jobban ki tudsz indulni belõle. De ha máshogy nem is, a két segítségbõl megérted, mit csinál a leírt kód.


Gyorsan megírtam fejbõl, tedd be oda, ahová akarod:
 
new Float:Elet;
new RegiElet = GetPlayerHealth(playerid, Elet); // Lekéri a régi életet
new UjElet = RegiElet + 10; // A 10-et írd át arra, amennyit hozzá szeretnél adni a régi élethez
SetPlayerHealth(playerid, UjElet); // Beállítja a játékos életét a RegiElet + 10-re

 
Remélem jó :D

Élet
« Válasz #3 Dátum: 2013. május 08. - 19:01:21 »
0 Show voters
Köszönöm nektek!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal