-
Sziasztok valaki le írná a timer mentést betöltést és több random checkpointot mert ezt a változásokat nem értem hogy ne keveredjen össze a 2 külön random checkpoint
Ez az elsõ munka checkpointjai
new Float: UTCP[][3] =
{
{-1426.3839,2169.4773,50.0169},
{-1501.1021,1962.9080,47.9499},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1529.7706,2686.3264,55.8359},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594}
};
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid,UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2],4);
new randomcash[MAX_PLAYERS];
randomcash[playerid] = random(200);
GivePlayerMoney(playerid,randomcash[playerid]);
new str[25+1];
format(str, sizeof(str), \"Kereset: %d$\", randomcash[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, str, 3000, 1);
return 1;
}
[/code
]
Checkpoint megjelenitései:
[code=pawn]new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid, UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2], 4);
-
new Float: UTCP[7][3] =
{
{-1426.3839,2169.4773,50.0169},
{-1501.1021,1962.9080,47.9499},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1529.7706,2686.3264,55.8359},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594}
};
-
És alá?
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return1;
}
-
Egyszerre egy játékosnak csak egy darab checkpoint jelenik meg, akkor mi keveredhet össze?
-
Úgy értem hogy ami megjeleniti a checkpointot az a másikat jeleniti meg nem azt és össze keveredik a 2 entercheckpoint
-
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid,UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2],4);
new randomcash[MAX_PLAYERS];
randomcash[playerid] = random(200);
GivePlayerMoney(playerid,randomcash[playerid]);
new str[25+1];
format(str, sizeof(str), \"Kereset: %d$\", randomcash[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, str, 3000, 1);
return 1;
}
-
Így nem fog össze keveredni?
case 0:
{
new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid,UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2],4);
new randomcash[MAX_PLAYERS];
randomcash[playerid] = random(200);
GivePlayerMoney(playerid,randomcash[playerid]);
new str[25+1];
format(str, sizeof(str), \"Kereset: %d$\", randomcash[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, str, 3000, 1);
}
}[/code]
-
Egy SetPlayerCheckpointnak nincs id visszatérése ami alapján betudod azonosítani melyik van éppen megjelenítve egy játékosnak.
Tehát létre kell hoznod egy plusz változót, ami majd tárolni fogja hogy éppen melyik checkpoint van megjelenítve egy játékosnak.
new aktivcp[MAX_PLAYERS];
enum
{
NOAKTIVCP,
ANYAMTYUKJACHECKPOINT,
KISDENEVERKOLOK,
MALOMKOTOREDEK
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;
return 1;
}
CMD:empire(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
aktivcp[playerid] = ANYAMTYUKJACHECKPOINT;
return 1;
}
CMD:vasalo(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
aktivcp[playerid] = KISDENEVERKOLOK;
return 1;
}
CMD:hegesztogep(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
aktivcp[playerid] = MALOMKOTOREDEK;
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(aktivcp[playerid])
{
case ANYAMTYUKJACHECKPOINT: { SendClientMessage(playerid, -1, \"hullahopp\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;}
case KISDENEVERKOLOK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"Ipijáé\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
case MALOMKOTOREDEK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"sörlock holms\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
}
return 1;
}
-
Egy SetPlayerCheckpointnak nincs id visszatérése ami alapján betudod azonosítani melyik van éppen megjelenítve egy játékosnak.
Tehát létre kell hoznod egy plusz változót, ami majd tárolni fogja hogy éppen melyik checkpoint van megjelenítve egy játékosnak.
new aktivcp[MAX_PLAYERS];
enum
{
NOAKTIVCP,
ANYAMTYUKJACHECKPOINT,
KISDENEVERKOLOK,
MALOMKOTOREDEK
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;
return 1;
}
CMD:empire(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
aktivcp[playerid] = ANYAMTYUKJACHECKPOINT;
return 1;
}
CMD:vasalo(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
aktivcp[playerid] = KISDENEVERKOLOK;
return 1;
}
CMD:hegesztogep(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
aktivcp[playerid] = MALOMKOTOREDEK;
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(aktivcp[playerid])
{
case ANYAMTYUKJACHECKPOINT: { SendClientMessage(playerid, -1, \"hullahopp\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;}
case KISDENEVERKOLOK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"Ipijáé\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
case MALOMKOTOREDEK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"sörlock holms\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
}
return 1;
}
mit szívtál? nekem is adj :Ð