GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Mokus - 2012. szeptember 21. - 22:31:24

Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 22:31:24
Sziasztok valaki le írná a timer mentést betöltést és több random checkpointot mert ezt a változásokat nem értem hogy ne keveredjen össze a 2 külön random checkpoint
Ez az elsõ munka checkpointjai
 
new Float: UTCP[][3] =
{
{-1426.3839,2169.4773,50.0169},
{-1501.1021,1962.9080,47.9499},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1529.7706,2686.3264,55.8359},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594}
};
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid,UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2],4);
new randomcash[MAX_PLAYERS];
randomcash[playerid] = random(200);
GivePlayerMoney(playerid,randomcash[playerid]);
new str[25+1];
format(str, sizeof(str), \"Kereset: %d$\", randomcash[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, str, 3000, 1);
return 1;
}
[/code
]
Checkpoint megjelenitései:
[code=pawn]new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid, UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2], 4);
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Casamiro - 2012. szeptember 21. - 22:37:36
new Float: UTCP[7][3] =
{
{-1426.3839,2169.4773,50.0169},
{-1501.1021,1962.9080,47.9499},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1479.3350,2547.4475,55.7802},
{-1529.7706,2686.3264,55.8359},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594},
{-1563.9922,2711.1482,55.8594}
};
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 23:03:42
És alá?
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return1;
}
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Zsolesszka - 2012. szeptember 22. - 11:59:30
Egyszerre egy játékosnak csak egy darab checkpoint jelenik meg, akkor mi keveredhet össze?
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Mokus - 2012. szeptember 22. - 12:01:50
Úgy értem hogy ami megjeleniti a checkpointot az a másikat jeleniti meg nem azt és össze keveredik a 2 entercheckpoint
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Casamiro - 2012. szeptember 22. - 12:03:24
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid,UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2],4);
new randomcash[MAX_PLAYERS];
randomcash[playerid] = random(200);
GivePlayerMoney(playerid,randomcash[playerid]);
new str[25+1];
format(str, sizeof(str), \"Kereset: %d$\", randomcash[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, str, 3000, 1);
return 1;
}
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Mokus - 2012. szeptember 22. - 12:08:01
Így nem fog össze keveredni?
 
case 0:
{
new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid,UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2],4);
new randomcash[MAX_PLAYERS];
randomcash[playerid] = random(200);
GivePlayerMoney(playerid,randomcash[playerid]);
new str[25+1];
format(str, sizeof(str), \"Kereset: %d$\", randomcash[playerid]);

 
GameTextForPlayer(playerid, str, 3000, 1);
}
}[/code]
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Zsolesszka - 2012. szeptember 22. - 19:14:21
Egy SetPlayerCheckpointnak nincs id visszatérése ami alapján betudod azonosítani melyik van éppen megjelenítve egy játékosnak.
Tehát létre kell hoznod egy plusz változót, ami majd tárolni fogja hogy éppen melyik checkpoint van megjelenítve egy játékosnak.
 
new aktivcp[MAX_PLAYERS];
enum
{
    NOAKTIVCP,
    ANYAMTYUKJACHECKPOINT,
    KISDENEVERKOLOK,
    MALOMKOTOREDEK
};
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;
    return 1;
}
 
CMD:empire(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
    aktivcp[playerid] = ANYAMTYUKJACHECKPOINT;
    return 1;
}
CMD:vasalo(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
    aktivcp[playerid] = KISDENEVERKOLOK;
    return 1;
}
CMD:hegesztogep(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
    aktivcp[playerid] = MALOMKOTOREDEK;
    return 1;
}
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    switch(aktivcp[playerid])
    {
         case ANYAMTYUKJACHECKPOINT: { SendClientMessage(playerid, -1, \"hullahopp\");  DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;}
         case KISDENEVERKOLOK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"Ipijáé\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid);  aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
         case MALOMKOTOREDEK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"sörlock holms\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid);  aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
    }
    return 1;
}
Cím: Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
Írta: Pedró - 2012. szeptember 22. - 19:18:37
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1348334061\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy SetPlayerCheckpointnak nincs id visszatérése ami alapján betudod azonosítani melyik van éppen megjelenítve egy játékosnak.
Tehát létre kell hoznod egy plusz változót, ami majd tárolni fogja hogy éppen melyik checkpoint van megjelenítve egy játékosnak.
 
new aktivcp[MAX_PLAYERS];
enum
{
    NOAKTIVCP,
    ANYAMTYUKJACHECKPOINT,
    KISDENEVERKOLOK,
    MALOMKOTOREDEK
};
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;
    return 1;
}
 
CMD:empire(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
    aktivcp[playerid] = ANYAMTYUKJACHECKPOINT;
    return 1;
}
CMD:vasalo(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
    aktivcp[playerid] = KISDENEVERKOLOK;
    return 1;
}
CMD:hegesztogep(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, ..............
    aktivcp[playerid] = MALOMKOTOREDEK;
    return 1;
}
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    switch(aktivcp[playerid])
    {
         case ANYAMTYUKJACHECKPOINT: { SendClientMessage(playerid, -1, \"hullahopp\");  DisablePlayerCheckpoint(playerid); aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP;}
         case KISDENEVERKOLOK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"Ipijáé\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid);  aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
         case MALOMKOTOREDEK: { SendClientMessage(playerid, -1, \"sörlock holms\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid);  aktivcp[playerid] = NOAKTIVCP; }
    }
    return 1;
}

 

mit szívtál? nekem is adj :Ð