Szerző Téma: Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!  (Megtekintve 1189 alkalommal)

Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!
« Dátum: 2013. Május 23. - 20:13:37 »
0
Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?! :wall: Mindkettõ biztonsági okokra hivatkozik!?!  :wall:
SampGDK források:
1., Letöltés (3.4): http://sourceforge.net/projects/sampgdk/files/3.4/ (ha 404-es képernyõ fogad dobj egy PM-et vagy írj a témában, szívesen feltöltöm a fájlokat!)
2., Telepítés: https://github.com/Zeex/sampgdk (magyarul: windowson egyszerûen szórd be a windows/system32 mappába)
\"Gamemodes written with GDK are no different from ordinary server plugins except that they make calls to an external library - the GDK runtime - that implements the core functionality, like SA-MP native functions, and can call you back if you want to handle certain SA-MP events (callbacks).\"  :-\\

Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!
« Válasz #1 Dátum: 2013. Május 23. - 20:28:00 »
0
Had írjak már le egy kis apróságot, mielõtt valami kárt teszel magadban vagy bárkiben.
Amit te annyira emlegetsz az egy olyan kiegészítõ aminek a segítségével samp játékban plugin szóval igen jól olvasod PLUGIN formájában lehetséges megírni a játékmódot.
Ehhez valamilyen c++ editorra van szükség általában Visual Studio 2010 vagy 2012 valamelyik ingyenes ha találsz egyáltalán, vagy vásárolt verzió.
Na majd ehhez kell neked telepíteni arra a gépre a sampgdk-t amelyiken szeretnéd megírni a játékmódot C++ formátumban.
Ha jobban megnézed ehhez van kiírva példaszkript:
 
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnGameModeInit() {
    SetGameModeText(\"Hello, World!\");
    AddPlayerClass(0, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, 269.1425f, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
    ServerLog::Printf(\"      HelloWorld gamemode got loaded.     \\n\");
    ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
    return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerConnect(int playerid) {
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Welcome to the HelloWorld server!\");
    return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerRequestClass(int playerid, int classid) {
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, CAMERA_CUT);
    return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerCommandText(int playerid, const char *cmdtext) {
    if (std::strcmp(cmdtext, \"/hello\") == 0) {
        char name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
        char message[128];
        std::sprintf(message, \"Hello, %s!\", name);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, message);
        return true;
    }
    return false;
}

 
A hostnak maximum valami Redistributable csomagot kell telepíteni hogy futtatni tudja a különbözõ visual studio verzióval készített .dll fájlokat.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555
Linux is hasonló lehet, de errõl nem tudok írni mivel sose használtam Linuxos operációs rendszert.

Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!
« Válasz #2 Dátum: 2013. Május 23. - 20:30:49 »
0
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1369333680\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37732\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Had írjak már le egy kis apróságot, mielõtt valami kárt teszel magadban vagy bárkiben.
Amit te annyira emlegetsz az egy olyan kiegészítõ aminek a segítségével samp játékban plugin szóval igen jól olvasod PLUGIN formájában lehetséges megírni a játékmódot.
Ehhez valamilyen c++ editorra van szükség általában Visual Studio 2010 vagy 2012 valamelyik ingyenes ha találsz egyáltalán, vagy vásárolt verzió.
Na majd ehhez kell neked telepíteni arra a gépre a sampgdk-t amelyiken szeretnéd megírni a játékmódot C++ formátumban.
Ha jobban megnézed ehhez van kiírva példaszkript:
 
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnGameModeInit() {
    SetGameModeText(\"Hello, World!\");
    AddPlayerClass(0, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, 269.1425f, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
    ServerLog::Printf(\"      HelloWorld gamemode got loaded.     \\n\");
    ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
    return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerConnect(int playerid) {
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Welcome to the HelloWorld server!\");
    return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerRequestClass(int playerid, int classid) {
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, CAMERA_CUT);
    return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerCommandText(int playerid, const char *cmdtext) {
    if (std::strcmp(cmdtext, \"/hello\") == 0) {
        char name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
        char message[128];
        std::sprintf(message, \"Hello, %s!\", name);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, message);
        return true;
    }
    return false;
}

 
A hostnak maximum valami Redistributable csomagot kell telepíteni hogy futtatni tudja a különbözõ visual studio verzióval készített .dll fájlokat.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555
Linux is hasonló lehet, de errõl nem tudok írni mivel sose használtam Linuxos operációs rendszert.
 
Igen, ezt én is néztem. Akkor, barátom mi összefoglalva a véleményed?

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!
« Válasz #3 Dátum: 2013. Május 23. - 20:43:12 »
0
Az hogy semmi értelme játékmódot írni C++ban mivel sokkal több idõ míg lefut(hat) egy adott kód. Nem értem minek neked feltétlenül C++ban játékmódot írni. Illetve személyes tapasztalatból mondom (egyszer kipróbáltam), hogy nagy lesz a RAM használat is.

Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!
« Válasz #4 Dátum: 2013. Május 23. - 20:44:12 »
0
Én nem próbáltam komolyabb dolgot megírni benne, kipróbálni kipróbáltam a mellékelt játékmódot plugin formájában, de nem sok különbséget vettem észre.
Igazi teszt akkor lenne ha legalább egy 10 játékossal egy közép szinten megírt játékmóddal tesztelné az ember.
Amúgy egy nagyszerû lehetõség egy kis c++ nyelv gyakorlásra ennek használata, mivel játék formájában lehet látni az eredményét.
A lényege hogy SAMP multiplayerben is fel lehet használni a c++ által kínált elõnyöket nem csak kisegítõ pluginként hanem már komplett játékmódként is.

Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!
« Válasz #5 Dátum: 2013. Május 23. - 21:11:03 »
0
:) Igen én is pont így gondolom, de akkor miért hivatkoznak állandóan a magyar hostingok a bõvítmény berakása ellen? Ezt ne értem.

Két hosting sem akarja a SampGDK-t telepíteni?!?!
« Válasz #6 Dátum: 2013. Május 23. - 22:10:24 »
0
Nagyon egyszerû a válasz, mivel nekik semmi hasznuk belõle mert nem nekik kell telepíteni hanem a játékmód készítõjének.
Meg persze az se kizárható dolog hogy fogalmuk sincs mi az.  :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal