Had írjak már le egy kis apróságot, mielõtt valami kárt teszel magadban vagy bárkiben.
Amit te annyira emlegetsz az egy olyan kiegészítõ aminek a segítségével samp játékban plugin szóval igen jól olvasod PLUGIN formájában lehetséges megírni a játékmódot.
Ehhez valamilyen c++ editorra van szükség általában Visual Studio 2010 vagy 2012 valamelyik ingyenes ha találsz egyáltalán, vagy vásárolt verzió.
Na majd ehhez kell neked telepíteni arra a gépre a sampgdk-t amelyiken szeretnéd megírni a játékmódot C++ formátumban.
Ha jobban megnézed ehhez van kiírva példaszkript:
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnGameModeInit() {
SetGameModeText(\"Hello, World!\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, 269.1425f, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
ServerLog::Printf(\" HelloWorld gamemode got loaded. \\n\");
ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerConnect(int playerid) {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Welcome to the HelloWorld server!\");
return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerRequestClass(int playerid, int classid) {
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, CAMERA_CUT);
return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerCommandText(int playerid, const char *cmdtext) {
if (std::strcmp(cmdtext, \"/hello\") == 0) {
char name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
char message[128];
std::sprintf(message, \"Hello, %s!\", name);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, message);
return true;
}
return false;
}
A hostnak maximum valami Redistributable csomagot kell telepíteni hogy futtatni tudja a különbözõ visual studio verzióval készített .dll fájlokat.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555
Linux is hasonló lehet, de errõl nem tudok írni mivel sose használtam Linuxos operációs rendszert.
Had írjak már le egy kis apróságot, mielõtt valami kárt teszel magadban vagy bárkiben.
Amit te annyira emlegetsz az egy olyan kiegészítõ aminek a segítségével samp játékban plugin szóval igen jól olvasod PLUGIN formájában lehetséges megírni a játékmódot.
Ehhez valamilyen c++ editorra van szükség általában Visual Studio 2010 vagy 2012 valamelyik ingyenes ha találsz egyáltalán, vagy vásárolt verzió.
Na majd ehhez kell neked telepíteni arra a gépre a sampgdk-t amelyiken szeretnéd megírni a játékmódot C++ formátumban.
Ha jobban megnézed ehhez van kiírva példaszkript:
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnGameModeInit() {
SetGameModeText(\"Hello, World!\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, 269.1425f, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
ServerLog::Printf(\" HelloWorld gamemode got loaded. \\n\");
ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\");
return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerConnect(int playerid) {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Welcome to the HelloWorld server!\");
return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerRequestClass(int playerid, int classid) {
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, CAMERA_CUT);
return true;
}
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerCommandText(int playerid, const char *cmdtext) {
if (std::strcmp(cmdtext, \"/hello\") == 0) {
char name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
char message[128];
std::sprintf(message, \"Hello, %s!\", name);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, message);
return true;
}
return false;
}
A hostnak maximum valami Redistributable csomagot kell telepíteni hogy futtatni tudja a különbözõ visual studio verzióval készített .dll fájlokat.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555
Linux is hasonló lehet, de errõl nem tudok írni mivel sose használtam Linuxos operációs rendszert.
Igen, ezt én is néztem. Akkor, barátom mi összefoglalva a véleményed?