PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"Hello, World!\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, 269.1425f, 0, 0, 0, 0, 0, 0); ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\"); ServerLog::Printf(\" HelloWorld gamemode got loaded. \\n\"); ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\"); return true;}PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerConnect(int playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Welcome to the HelloWorld server!\"); return true;}PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerRequestClass(int playerid, int classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, CAMERA_CUT); return true;}PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerCommandText(int playerid, const char *cmdtext) { if (std::strcmp(cmdtext, \"/hello\") == 0) { char name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); char message[128]; std::sprintf(message, \"Hello, %s!\", name); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, message); return true; } return false;}
Had írjak már le egy kis apróságot, mielõtt valami kárt teszel magadban vagy bárkiben.Amit te annyira emlegetsz az egy olyan kiegészítõ aminek a segítségével samp játékban plugin szóval igen jól olvasod PLUGIN formájában lehetséges megírni a játékmódot.Ehhez valamilyen c++ editorra van szükség általában Visual Studio 2010 vagy 2012 valamelyik ingyenes ha találsz egyáltalán, vagy vásárolt verzió.Na majd ehhez kell neked telepíteni arra a gépre a sampgdk-t amelyiken szeretnéd megírni a játékmódot C++ formátumban.Ha jobban megnézed ehhez van kiírva példaszkript: PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"Hello, World!\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, 269.1425f, 0, 0, 0, 0, 0, 0); ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\"); ServerLog::Printf(\" HelloWorld gamemode got loaded. \\n\"); ServerLog::Printf(\"------------------------------------------\\n\"); return true;}PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerConnect(int playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Welcome to the HelloWorld server!\"); return true;}PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerRequestClass(int playerid, int classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783f, 1343.1572f, 15.3746f, CAMERA_CUT); return true;}PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL OnPlayerCommandText(int playerid, const char *cmdtext) { if (std::strcmp(cmdtext, \"/hello\") == 0) { char name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); char message[128]; std::sprintf(message, \"Hello, %s!\", name); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, message); return true; } return false;} A hostnak maximum valami Redistributable csomagot kell telepíteni hogy futtatni tudja a különbözõ visual studio verzióval készített .dll fájlokat.http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555Linux is hasonló lehet, de errõl nem tudok írni mivel sose használtam Linuxos operációs rendszert.