Szerző Téma: Név ellenõrzés  (Megtekintve 841 alkalommal)

Nem elérhető death

  • 108
    • Profil megtekintése
Név ellenõrzés
« Dátum: 2011. január 26. - 20:18:41 »
0 Show voters
Sziasztok!
Nemrég írtam egy jármû rendszert, amiben 5 kocsit lehet venni, egy parkolóban állnak a megvehetõ kocsik. Ez most nem lényeg. A lényeg, hogy írtam hozzá egy /lock parancsot, amivel csak annyi a bajom, hogy nem tudom hogy oldjam meg azt, hogy ellenõrizze le azt, hogy a megadott jármû a játékos nevén van, aki beírja a parancsot. tehát a vehicle.cfg fájlban a tulaj ( cOwner ) mondjuk Nagy_Bela, akkor a parancs beírásakor leellenõrizze, hogy Nagy_Bela írja-e be a parancsot, és ha nem õ írja be, akkor nem viszi véghez a parancsot.
Köszi elõre is!

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Név ellenõrzés
« Válasz #1 Dátum: 2011. január 26. - 20:34:59 »
0 Show voters
Használd az IsNameConnected függvényt amelyet Gamestar írt.  ;)

Nem elérhető death

  • 108
    • Profil megtekintése
Név ellenõrzés
« Válasz #2 Dátum: 2011. január 27. - 07:23:24 »
0 Show voters
Én próbálkoztam ezzel:
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(CarInfo[vid][cOwner] == name) // ide írt errort, nem tudom hogyan oldjam meg hogy a nevet írjam a cOwnerhez, de ne írjon errort...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal