Minek hozol létre globálisan egy változót?
Az feleslegesen lefoglal a script indulásakor 4bájtot és csak egyszer használod.
Egyszerûbb magában a funkcióban létrehozni, és az fel is szabadul, amikor a funkció visszatér.
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"RandomIdo\", 5 * 60 * 1000, true); // 5-öt írd át percre..
return 1;
}
forward RandomIdo();
public RandomIdo()
{
static const
Weathers[] =
{
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,
18, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 35, 36, 37, 42,
38, 39, 40, 41, 43, 46, 47, 48, 49, 50, 32
};
SetWorldTime(random(24));
SetWeather(Weathers[random(sizeof(Weathers))]);
}