GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: norbee0170 - 2011. május 18. - 14:14:50
-
naszóval megint sziasztok
van egy kerékbilincses FS-em de nemtudom h abban mi a hiba... már próbáltam mindenhogy de pff
íme
[pawn]#include <a_samp>
//=======================//
#if defined FILTERSCRIPT
//=======================//
new kerekbilincs
//=======================//
#else
//=======================//
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
{
//new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new veh = GetClosestCar(playerid);
/*if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{*/
if(GetClosestCar(playerid) >= 200)
{
if(GetDistanceToCar(playerid, veh) > 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A közelben nincs jármû!\");
new x_nr[256];
x_nr = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_nr))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kerékbilincs [felrak/leszed]\");
return 1;
}
if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh] = 1;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s felszereli a kerékbilincset a kocsira.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh] = 0;
//engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
//gEngine[playerid] = 0;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s leszedi a kerékbilincset a kocsiról.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Erre a jármûre nem rakhatsz kerékbilincset!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ/rendõr!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezen az autón kerékbilincs van! Hívj szerelõt vagy rendõrt és leszedi!\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}[/pawn]
-
naszóval megint sziasztok
van egy kerékbilincses FS-em de nemtudom h abban mi a hiba... már próbáltam mindenhogy de pff
íme
[pawn]#include <a_samp>
//=======================//
#if defined FILTERSCRIPT
//=======================//
new kerekbilincs
//=======================//
#else
//=======================//
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
{
//new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new veh = GetClosestCar(playerid);
/*if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{*/
if(GetClosestCar(playerid) >= 200)
{
if(GetDistanceToCar(playerid, veh) > 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A közelben nincs jármû!\");
new x_nr[256];
x_nr = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_nr))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kerékbilincs [felrak/leszed]\");
return 1;
}
if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh] = 1;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s felszereli a kerékbilincset a kocsira.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh] = 0;
//engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
//gEngine[playerid] = 0;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s leszedi a kerékbilincset a kocsiról.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Erre a jármûre nem rakhatsz kerékbilincset!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ/rendõr!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezen az autón kerékbilincs van! Hívj szerelõt vagy rendõrt és leszedi!\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}[/pawn]
Hát igen...A jó öreg DT mod...Kicsit bugos szegény!
Amúgy elvileg mennie kéne...
E.:Most nézem FS bocs!
E2.:[pawn]new kerekbilincs[MAX_VEHICLES] = 0;[/pawn]