Na tehát van egy Regisztrációs sys-em amit nemrégibe írtam...de hibás volt elõször mindent elfogadott meg üressel is beengedett...na mind1..A mostani verzióval az a gondom, hogy enged spawnolni mielõtt belépnél...mmint a dialógus ablak és LS partjára nézek DE alul szeretném eltüntetni a \"<<\", \">>\", \"Spawn\"
Gombokat.
Alapból nem jönnek elõ csak ha elrontom 1x a jelszót akkor. Elõre is Köszönöm!
Kódok ahol bent van a login:
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 0)
{
if(response == 1)
{
new Pass[32];
if(!sscanf(inputtext, \"s[32]\", Pass))
{
if(strlen(inputtext))
{
SetPVarString(playerid, \"Jelszo\", Pass);
format(sor, sizeof sor, \"%s.acc\", Neve(playerid));
dini_Create(sor);
dini_Set(sor, \"Nev\", Neve(playerid));
dini_IntSet(sor, \"Admin\", GetPVarInt(playerid, \"Admin\"));
dini_IntSet(sor, \"Penz\", GetPVarInt(playerid, \"Penz\"));
new jelszo[32];
GetPVarString(playerid, \"Jelszo\", jelszo, 32);
dini_Set(sor, \"Jelszo\", jelszo);
Belepve[playerid] = true;
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~G~Sikeres regisztracio\", 10000, 1);
return 1;
}else return SendClientMessage(playerid, COLOR_WARNING, \"Túl rövid/hosszú a jelszó.\");
}else return 0;
}else return Kick(playerid);
}
if(dialogid == 1)
{
if(response == 1)
{
new Pass[32];
format(sor, sizeof sor, \"%s.acc\", Neve(playerid));
sscanf(dini_Get(sor, \"Jelszo\"), \"s[32]\", Pass);
sscanf(inputtext, \"s[32]\", inputtext);
if(strlen(inputtext))
{
if(strcmp(Pass, inputtext, true) == 0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Admin\", dini_Int(sor, \"Admin\"));
SetPVarInt(playerid, \"Penz\", dini_Int(sor, \"Penz\"));
GameTextForPlayer(playerid, \"~G~Sikeres belepes\", 10000, 1);
Belepve[playerid] = true;
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}else {ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be újra a jelszavad, mert elrontottad:\", \"Rendben\", \"Mégse\");return 0;}
}else {ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be újra a jelszavad, mert elrontottad:\", \"Rendben\", \"Mégse\");return 0;}
}else return Kick(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == false)
{
return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be újra a jelszavad, mert elrontottad:\", \"Rendben\", \"Mégse\");
}else return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Belepve[playerid] = false;
format(sor, MAX_PLAYER_NAME+5, \"%s.acc\", Neve(playerid));
if(!dini_Exists(sor))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írd be a jelszót amit használni kívánsz\", \"Rendben\", \"Mégse\");
return 1;
}else{ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Rendben\", \"Mégse\");}
return 1;
}