-
Udvozlok mindenkit.Azt szeretnem megtudni hogy hogyan lehet elkesziteni azt hogy mikor a jatekos bele megy a chekpointba akkor alitsa meg a jarmuvet es keljen varjon 5 masodpercet es kiirja hogy varj.?
-
Amikor belelep a cpbe akkor letrehozol egy timert meg lefagyasztod a jatekost meg breakeled a kocsijat es a timerbe meg kilovod ezeket :)
//ezt berakod oda ahol a player a cpbe lep es ottle is fagyasztod
SetTimer(playerid,\"cpbelepes\",5000,false);
// a cpbelepes a timer neve az 5000hogy hany ezred mp legyen a false or true az higy ismetledjon
forward cpbelepes(playerid) letrehozod az h a timer mit csinaljon
public cpbelepes(playerid){
//itt kilovod az ember lefagyaztasat es ennyi lenne az egesz :)
return 1;
}
Es bocs ha valamit rosszul irtam telorol vagyok :D
-
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
if(PlayerIsTaxi[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(IsACabbie(438))
{
new cashes=(random(2000-1000)+1000);
GivePlayerMoney(playerid,cashes);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
format(string, sizeof(string), \"~g~%d Lej ~w~a fizetžsed\",cashes);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
new randomss;
randomss = random(sizeof(gSweeperTaxi));
SetPlayerCheckpoint(playerid, gSweeperTaxi[randomss][0], gSweeperTaxi[randomss][1], gSweeperTaxi[randomss][2], 5.0);
}
}
return 1;
}
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;//Igy nez ki a chs parancs es mit hova tegyek??
[gmod]
[ /code] tagket használni[/gmod]
-
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
if(PlayerIsTaxi[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(IsACabbie(438))
{
SetTimerEx(\"cpb\",5000,false,\"i\",playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new cashes=(random(2000-1000)+1000);
GivePlayerMoney(playerid,cashes);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
format(string, sizeof(string), \"~g~%d Lej ~w~a fizetžsed\",cashes);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
new randomss;
randomss = random(sizeof(gSweeperTaxi));
SetPlayerCheckpoint(playerid, gSweeperTaxi[randomss][0], gSweeperTaxi[randomss][1], gSweeperTaxi[randomss][2], 5.0);
}
}
return 1;
}
return 1;
}
forward cpb(playerid);
public cpb(playerid){
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 21. 09:30:04[/time] )
sőt még talán az jobb is lenne ha 5mp után adna új cp-t tehát csak a random cp-t tedd be a public cpb alá az a timernek a cucca azt csinálja 5mp után
-
Elore szolok setTimer helyett setTimerEx kell es at kell adni a playeridt.
-
huh tényleg köszi hogy szoltál :D
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. augusztus 21. - 10:23:04 )
javítva :thumbsup: