public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
if(PlayerIsTaxi[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(IsACabbie(438))
{
SetTimerEx(\"cpb\",5000,false,\"i\",playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
new cashes=(random(2000-1000)+1000);
GivePlayerMoney(playerid,cashes);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
format(string, sizeof(string), \"~g~%d Lej ~w~a fizetžsed\",cashes);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
new randomss;
randomss = random(sizeof(gSweeperTaxi));
SetPlayerCheckpoint(playerid, gSweeperTaxi[randomss][0], gSweeperTaxi[randomss][1], gSweeperTaxi[randomss][2], 5.0);
}
}
return 1;
}
return 1;
}
forward cpb(playerid);
public cpb(playerid){
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 21. 09:30:04[/time] )
sőt még talán az jobb is lenne ha 5mp után adna új cp-t tehát csak a random cp-t tedd be a public cpb alá az a timernek a cucca azt csinálja 5mp után