Szerző Téma: Kattintos textdraw gond  (Megtekintve 478 alkalommal)

Kattintos textdraw gond
« Dátum: 2012. december 28. - 14:11:20 »
0 Show voters
Üdv all.
Elkezdtem kisérletezni a kattintós textdrawokkal, nem sok sikerrel...
Elõszöris egy kód:
 
public OnGameModeInit()
{
for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++)
{
Kivalaszt[playerid] = TextDrawCreate(272.000000, 373.000000, \"Kiválaszt\");
TextDrawBackgroundColor(Kivalaszt[playerid], 255);
TextDrawLetterSize(Kivalaszt[playerid], 0.529999, 2.000000);
TextDrawFont(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawColor(Kivalaszt[playerid], -16776961);
TextDrawSetOutline(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Kivalaszt[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Kivalaszt[playerid], -6736982);
TextDrawTextSize(Kivalaszt[playerid], 353.000000, 0.000000);
TextDrawSetSelectable(Kivalaszt[playerid], 1);
    }
}
CMD:teszt(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Kivalaszt[playerid]);
SelectTextDraw(playerid, 0xFF0606FF);
return 1;
}
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(clickedid == Kivalaszt[playerid])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"rákattintottál.\");
}
return 1;
}

 
A textdrawot Zamaroth\'s textdraw editorral csináltam, azzal tuti jó lenne, de mégsem...
Semmi hibát nem ír a pawn, de amikor rákattintok a textdrawra nem történik semmi.
Valakinek ötlet, mi lehet a hiba?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal