Sziasztok!
Nem akar működni a kattintható textdrawom, hiába van benne a kódba nem csinál semmit. Elképzelhető, hogy elírtam valamit, légyszi ha tudtok valamit segítsetek.
Itt a teljes kód:
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawShow(playerid,Textdraw0[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
if(playertextid == Textdraw0[playerid])
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"asdasdasd\");
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
return 1;
}
CMD:cz(playerid)
{
SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Pawnoba nincs se error se warning, a textdraw meg is jelenik de kattintani nem lehet.
Hiába állítottam a második értéket 100-ra, akkor se érzékeli sehol :/
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Június 17. 20:01:52[/time] )
Mindkét ötletet próbáltam és semmi
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 18. - 11:03:33 )
Na sikerült megoldjam, viszont még mindig nem teljesen hibátlan. Szóval az a gond, hogyha a képernyőn BÁRHOL, az egeret a textdraw alá viszem, akkor ha kattintok úgy érzékeli mintha arra kattoltam volna. Ezzel mit lehet kezdeni?
Itt a kódja annak amin utoljára próbáltam:
LoginButton[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 322.409973, 282.333312, \"Bejelentkezés\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, LoginButton[playerid], 0.425000, 1.541666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, LoginButton[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, LoginButton[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, LoginButton[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, LoginButton[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, LoginButton[playerid], 1711276058);
PlayerTextDrawFont(playerid, LoginButton[playerid], 2);
Itt a kódja annak amin utoljára próbáltam:
LoginButton[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 322.409973, 282.333312, \"Bejelentkezés\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, LoginButton[playerid], 0.425000, 1.541666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, LoginButton[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, LoginButton[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, LoginButton[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, LoginButton[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, LoginButton[playerid], 1711276058);
PlayerTextDrawFont(playerid, LoginButton[playerid], 2);
Mondjuk ebben a TextSize-t nem látom de valószínűleg annak az első értéke lesz túl nagy (vagy most nemtom pontosan melyik érték a magasság de az túl nagy), ez a kattintgatós dolog úgy fog jól működni ha magadnak kikisérletezed az értékeket, hogy mennyi a megfelelő, én mindig inkább kevesebbet adok meg aztán úgyahogy másodjára be tudom lőni h mennyi kell
Beleraktam egy ilyet, viszont nem változtatott semmin. Ugyanazt csinálja mint előtte.
PlayerTextDrawTextSize(playerid, LoginButton[playerid], 50, 50);