new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // fix all tirespanels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all panels //fell off - (3, 3, 3, 3, 3, 3, 3)doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all doors //fell off - (4, 4, 4, 4, 0, 0)lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // fix all lightsUpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
doors A variable to store the door damage data in, passed by reference.[/quote]http://wiki.sa-mp.com/wiki/DoorStatesitt leírja bit és byte szinten és megmutatja példával is, hogy melyik mit jelentés itt egy tutorial a bit mûveletekrõl: ( lehet elsõre nem érted meg, ajánlatos többször elolvasni, és lassan kitisztul a kép )Részben tartalmazza azt a tudást amire szükséged van.http://sampforum.hu/index.php?topic=29621.0 decode_panels(panels, &flp, &frp, &rlp, &rrp, &windshield, &front_bumper, &rear_bumper){ flp = panels & 15; frp = panels >> 4 & 15; rlp = panels >> 8 & 15; rrp = panels >> 12 & 15; windshield = panels >> 16 & 15; front_bumper= panels >> 20 & 15; rear_bumper = panels >> 24 & 15;} jó tanulást, ha még nem ismernéd a bit mûveleteket
decode_panels(panels, &flp, &frp, &rlp, &rrp, &windshield, &front_bumper, &rear_bumper){ flp = panels & 15; frp = panels >> 4 & 15; rlp = panels >> 8 & 15; rrp = panels >> 12 & 15; windshield = panels >> 16 & 15; front_bumper= panels >> 20 & 15; rear_bumper = panels >> 24 & 15;}
encode_tire(0,0,0,0);
new panels, doors, lights, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);tires &= encode_tire(1,1,1,0);
tires &= encode_tire(1,1,1,0);
01011110------0100
Ha szabad kérdezzem miért mások scripteit akarod lecopyzni?? Miért nem találsz ki magadtol? [/quote]1. Nagy ötlet biztos magától nem jutna eszébe 2. Nem másolja, velünk csináltatja meg
1: Hát eddig egy rp szerveren sem volt ilyen most tettem fel kb 3 hete egy ilyen videót és már egybõl akarja csinálni kicsit fura.2: Ez kurvára tetszett xDD de igaz :DDDDupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 29. - 14:29:04 )Ja, mellesleg te a Malibu RPG scriptere vagy ha jól tudom, egyik nap volt fent a szerverünkön a mapperetek és megmutattuk neki ezt a kocsi javítást gondolom õ mondta el neked [/quote]am nem rossz ötlet, de ezt még bárki kitalálhatja akinek van elég kreativitása hozzá, mondjuk ez már a 3. topic ebben az ügyben remélem az általam készített kódot nem akarják majd lemásolni mert az ennél sokkal részletesebb és összetettebb de ha még ezt se tudják megírni akkor nem tudom minek nekik szerver :S
Na ja miért a te kódod milyen ha szabad megkérdeznem? [/quote]saját fejlesztés és nem publikus még csak én és az egyik admin aki segített a munkában az látta de hidd el ennél jóval összetettebb és én általában nem csak kódokat használok, hanem az adminok/játékosok által összegyûjtött adatokat is beleviszem fokozásképpen, a rekord munka 10 óra alatt 1500 házat pakoltak le 4-en este kiadtam, másnap reggel meg is voltak vele szóval van segítségem és ezáltal sokkal komolyabb funkciókat tudok beépíteni indexek ráillesztése a jármûvekre 2 nap volt és pl a parancs motorom is teljesen egyedi szóval kb mindenhez adatot gyûjtünk és nem csak kódolok és nem guglis adatok hanem saját általunk gyûjtött számunkra elég pontos adatok csakhogy pár példát felhozzak:- minden skinnek meg van a leírása (pl: fehér trikós, farmeros, torna cipõs fekete férfi)- minden skinnek meg van bit szinten hol van zsebe - jármûvek motorháztetõ / csomagtartó adatai ( van/nincs, nyitható/zárható)- házak elhelyezkedése típusa (emeletes, egy szintes, kicsi nagy...)...és még sorolhatnám nálunk a config fájlok értéke kb vetekszik a módéval mondjuk a kettõ külön-külön csak töredékét éri