Szerző Téma: NPC anim problem.  (Megtekintve 649 alkalommal)

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
NPC anim problem.
« Dátum: 2014. Június 03. - 16:45:44 »
0
Hali.
Nem tudja valaki esetleg, miért nem játsza le az animációt az npc??  :shurg:
 

if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)
{
TwoPlayAnim(npc,\"ped\",\"handsup\",3.0,0,0,0,1,0);
}

 
 
Érzékelni érzékeli, ha rá fogom a fegyvert, valamint ha lelövöm azt az animációt is lejátsza, akkor ezt miért nem?  :hmmm:
[mod]Kitettem a PREFIX-et.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 03. - 20:02:57 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
NPC anim problem.
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 03. - 18:41:39 »
0
Próbáld meg valamikor (simán meghívni ezt a függvényt (TwoPlayAnim). Ha ott sem jó, nem jó a TwoPlayAnim. Ha ott viszont jó, az van, hogy amikor az NPC fékez a kocsijával, nem hívja meg az OnPlayerKeyStateChanget, bár ez sejthetõ volt.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
NPC anim problem.
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 03. - 19:00:39 »
0
Nem kocsiban ülõ npc :)
az IsPlayerInAnyVehicle arra kell, hogy megkülönböztesse, hogy kocsiból céloznak e rá vagy pedig simán gyalogosan...
Mûködik a TwoPlayAnim mert mondom a többi efectnél jól csinálja, valamiért ennél nem akarja :/

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
NPC anim problem.
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 03. - 16:45:44 »
0
Hali.
Nem tudja valaki esetleg, miért nem játsza le az animációt az npc??  :shurg:
 

if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)
{
TwoPlayAnim(npc,\"ped\",\"handsup\",3.0,0,0,0,1,0);
}

 
 
Érzékelni érzékeli, ha rá fogom a fegyvert, valamint ha lelövöm azt az animációt is lejátsza, akkor ezt miért nem?  :hmmm:
[mod]Kitettem a PREFIX-et.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 03. - 20:02:57 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
NPC anim problem.
« Válasz #4 Dátum: 2014. Június 03. - 18:41:39 »
0
Próbáld meg valamikor (simán meghívni ezt a függvényt (TwoPlayAnim). Ha ott sem jó, nem jó a TwoPlayAnim. Ha ott viszont jó, az van, hogy amikor az NPC fékez a kocsijával, nem hívja meg az OnPlayerKeyStateChanget, bár ez sejthetõ volt.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
NPC anim problem.
« Válasz #5 Dátum: 2014. Június 03. - 19:00:39 »
0
Nem kocsiban ülõ npc :)
az IsPlayerInAnyVehicle arra kell, hogy megkülönböztesse, hogy kocsiból céloznak e rá vagy pedig simán gyalogosan...
Mûködik a TwoPlayAnim mert mondom a többi efectnél jól csinálja, valamiért ennél nem akarja :/

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal