Szerző Téma: Bejelentkezés bug  (Megtekintve 433 alkalommal)

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Bejelentkezés bug
« Dátum: 2015. Július 06. - 19:25:47 »
0
Sziasztok!
Az lenne  a problémám, a mai nap a sokadik, hogy csinálgattam a regisztrációs / bejelentkezős rendszert.
Azt akartam hogyha bejelentkezem akkor utána tudjak skin választani, de most ha rákattintok a jobb/bal nyilra akkor újra behozza a Log Dialogot.
Kérlek segitsetek.
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == regisztracio)
{
    if(response)
    {
       new file[128];
    new string[128];
    GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
   if(strlen(inputtext) == 0 )
   {
       format(string, sizeof(string), \"Üdv %s ! \\nKérlek regisztrálja be \\nAdj meg egy tetszőleges jelszót!\",Nev);
       ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
       return 0;
   }
   format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
   if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file, \"Antibug\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Jelszó\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file, \"Szint\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Pénz\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Admin\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Kickelve\", 0);
      dini_IntSet(file, \"Bannolva\", 0);
      format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      printf(\"%s regisztrált a szerverre\",Nev);
   }
   else
   {
   }
     }
     }
if(dialogid == bejelentkezes)
{
    if(response ||!response)
    {
              new file[128];
      GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
      format(file,sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
      if(fexist(file))
      {
         new Jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\");
                if(udb_hash(inputtext) == Jelszo)
          {
            Belepve[playerid] = 1;
            ResetPlayerMoney(playerid);
                     JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file, \"Pénz\");
            JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file, \"Szint\");
            JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file, \"Admin\");
            JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file, \"Skin\");
            JatekosInfo[playerid][Kickek] = dini_Int(file, \"Kickelve\");
            JatekosInfo[playerid][bannolva] = dini_Int(file, \"Bannolva\");
            SetPlayerSkin(playerid, JatekosInfo[playerid][skin]);
                     SetPlayerScore(playerid, JatekosInfo[playerid][szint]);
            SendClientMessage(playerid, FEHER,\"{EEB917}[szerver] :{44ED37} Sikeresen bejelentkeztél!\");
         }
             else
          {
                    SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Hiba : Hibás jelszó!\");
                    printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt\", Nev);
                    Kick(playerid);
          }
      }
    }
}
return 1;
}

 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
// teszt 1
SetPlayerPos(playerid, 1706.5212,1870.6898,10.8203);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1705.5841,1883.2266,12.2178);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1705.5841,1883.2266,12.2178);
AddPlayerClass(25,1713.7472,1884.1943,10.8203,77.6184,0,0,0,0,0,0);
// teszt 2
SetPlayerPos(playerid, 1727.6830,2303.9587,10.8203);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1727.1962,2293.4346,11.7849);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1727.1962,2293.4346,11.7849);
AddPlayerClass(26,1733.5282,2295.6287,10.8203,93.1099,0,0,0,0,0,0);
////////////////////////////////////////////////////////////////
new file[256];
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
    format(string, sizeof(string), \"Üdv %s ! \\nKérlek regisztrálja be \\nAdj meg egy tetszőleges jelszót!\",Nev);
    ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
    format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}

 
Köszi a válaszokat!

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Bejelentkezés bug
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 06. - 20:07:52 »
0
OnplayerConnect alá tedd és akkor elvileg működni fog
pl ezt ne a skinválasztóhoz
 
new file[256];
        GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev);
        new string[256];
        if(!fexist(file))
        {
            format(string, sizeof(string), \"Üdv %s ! \\nKérlek regisztrálja be \\nAdj meg egy tetszőleges jelszót!\",Nev);
            ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
        }
        if(fexist(file))
        {
            format(string,sizeof(string), \"\\n\\nÜdv %s ! \\nMár regisztrálva vagy! \\n\\nKérlek jelentkezz be!\",Nev);
                ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
        }
        return 1;

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Bejelentkezés bug
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 06. - 20:22:55 »
0
DANKE MÁ FREND I LOVE YOU, :D Nagyon köszi
 
De lenne még egy gond, vagy elképzelés, azt,hogytudom megcsinálni hogy pl. vannak a GSF-esek az a 4 skin, azoknak a Karakter választó helyül a groovon legyen, és a ballasosoknak azozknak meg Idlewoodba.
Tehát, 4 addplayerclass van és annak van egy skinválasztó pos,cam,camlook, és van még 4 addplayerclass (ballasok) és azoknak is legyen egy skinválasztó csak más helyen, nemtudom érthető ezt kicsit hülyén fogalmaztam meg remélem értitek!
Ha lehet gTeam nélkül.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal