Szerző Téma: karakter nézõ szöge  (Megtekintve 831 alkalommal)

karakter nézõ szöge
« Dátum: 2012. május 13. - 13:09:41 »
0 Show voters
Hogyan lehet pl elõre teleportálni úgy, hogy amerre a karakter néz? Vagy nem tudom hogy mondjam... A karakter elõre néz, és mikor beírom, hogy pl /elore akkor pontosan úgy teleportál elõre pl 10 métert, amerre a karakter néz. ha meg hátrafele nézek, akkor arra teleportál. Vagyis arra teleportál 10 métert, amerre nézek

skbence

  • Vendég
karakter nézõ szöge
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 14. - 14:01:36 »
0 Show voters
skinválasztóra gondolsz? mert akkor csak a kordinátát kell átállítanod!

karakter nézõ szöge
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 14. - 16:29:57 »
0 Show voters
    // ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
    stock
            GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
    {
            new
                Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
                    Float:a;
            if(Vehicle_ID)
            {
                GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
                GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
            } else {
                    GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            }
            x += (distance * floatsin(-a, degrees));
            y += (distance * floatcos(-a, degrees));
    }

 
pl:
 
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 14. - 16:34:49 írta kadaradam »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
karakter nézõ szöge
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 14. - 16:56:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1337005797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21402\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

    // ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
    stock
            GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
    {
            new
                Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
                    Float:a;
            if(Vehicle_ID)
            {
                GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
                GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
            } else {
                    GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            }
            x += (distance * floatsin(-a, degrees));
            y += (distance * floatcos(-a, degrees));
    }

 
pl:
 
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);

 

ezzel nem felfelé teleportálja? :)
de egyébként szerintem ez csak if-el lehetséges, tehát hogy lekérdezi, hogy merre áll a karakter(GetPlayerFacingAngle), és ehhez képes megcsinálja az ember az összes teleportot.

karakter nézõ szöge
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 14. - 16:57:37 »
0 Show voters
köszi kadaradam, erre gondoltam, megy a +. :D

karakter nézõ szöge
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 13. - 13:09:41 »
0 Show voters
Hogyan lehet pl elõre teleportálni úgy, hogy amerre a karakter néz? Vagy nem tudom hogy mondjam... A karakter elõre néz, és mikor beírom, hogy pl /elore akkor pontosan úgy teleportál elõre pl 10 métert, amerre a karakter néz. ha meg hátrafele nézek, akkor arra teleportál. Vagyis arra teleportál 10 métert, amerre nézek

skbence

  • Vendég
karakter nézõ szöge
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 14. - 14:01:36 »
0 Show voters
skinválasztóra gondolsz? mert akkor csak a kordinátát kell átállítanod!

karakter nézõ szöge
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 14. - 16:29:57 »
0 Show voters
    // ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
    stock
            GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
    {
            new
                Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
                    Float:a;
            if(Vehicle_ID)
            {
                GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
                GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
            } else {
                    GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            }
            x += (distance * floatsin(-a, degrees));
            y += (distance * floatcos(-a, degrees));
    }

 
pl:
 
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 14. - 16:34:49 írta kadaradam »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
karakter nézõ szöge
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 14. - 16:56:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1337005797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21402\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

    // ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
    stock
            GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
    {
            new
                Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
                    Float:a;
            if(Vehicle_ID)
            {
                GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
                GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
            } else {
                    GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            }
            x += (distance * floatsin(-a, degrees));
            y += (distance * floatcos(-a, degrees));
    }

 
pl:
 
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);

 

ezzel nem felfelé teleportálja? :)
de egyébként szerintem ez csak if-el lehetséges, tehát hogy lekérdezi, hogy merre áll a karakter(GetPlayerFacingAngle), és ehhez képes megcsinálja az ember az összes teleportot.

karakter nézõ szöge
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 14. - 16:57:37 »
0 Show voters
köszi kadaradam, erre gondoltam, megy a +. :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal