// ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
stock
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new
Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
Float:a;
if(Vehicle_ID)
{
GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
} else {
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}
pl:
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
// ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
stock
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new
Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
Float:a;
if(Vehicle_ID)
{
GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
} else {
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}
pl:
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
ezzel nem felfelé teleportálja? :)
de egyébként szerintem ez csak if-el lehetséges, tehát hogy lekérdezi, hogy merre áll a karakter(GetPlayerFacingAngle), és ehhez képes megcsinálja az ember az összes teleportot.
// ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
stock
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new
Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
Float:a;
if(Vehicle_ID)
{
GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
} else {
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}
pl:
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
// ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less
stock
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new
Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid),
Float:a;
if(Vehicle_ID)
{
GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a);
GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a);
} else {
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}
pl:
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünk
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékost
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
ezzel nem felfelé teleportálja? :)
de egyébként szerintem ez csak if-el lehetséges, tehát hogy lekérdezi, hogy merre áll a karakter(GetPlayerFacingAngle), és ehhez képes megcsinálja az ember az összes teleportot.