Szerző Téma: Hard size  (Megtekintve 987 alkalommal)

Hard size
« Dátum: 2013. november 20. - 12:20:37 »
0 Show voters
Hello mivel nem találtam a módomhoz megfelelõ spec parancsot ezért a ladminból szedtem ki amivel nincs is gond mivel nem jelez különösebb hibát, de hard size-t mutat nekem mióta azt betettem ez mitõl lehet?
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           2972 bytes
Code size:           157108 bytes
Data size:            69680 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements:  246144 bytes

Hard size
« Válasz #1 Dátum: 2013. november 20. - 12:29:14 »
+1 Show voters
Ellenõrizetlenül újra újra meghívott funkció végett. :D
Anno ráment pár napom hogy rájöjjek mi okozza.
De már leírtam mi okozza kis gondolkodás után rájössz. :D

Hard size
« Válasz #2 Dátum: 2013. november 20. - 12:32:01 »
0 Show voters
public funkciók vagy akár ez is?
 
PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]

Hard size
« Válasz #3 Dátum: 2013. november 20. - 12:45:48 »
+1 Show voters
Újra meghívott funkció, tehát public.
Edit:
Meggondoltam magam kicsit többet segítek. :D
Ciklus sorozatba ágyazott funkció meghívás.
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 20. - 12:48:57 írta ɐʞzssǝlosz »

Hard size
« Válasz #4 Dátum: 2013. november 20. - 13:00:29 »
0 Show voters
abból csak egy van :/ ez:
 
   for (new i=0; i   {
if (IsPlayerConnected(i))
{
    ju(i);
}
}

Hard size
« Válasz #5 Dátum: 2013. november 20. - 13:07:51 »
+1 Show voters
Ladmin spec parancsot/funkcióit tetted át, abban keresd.
De ha korábban is volt olyan hiba üzenet akkor amit most posztoltál az is lehet a hiba forrása.

Hard size
« Válasz #6 Dátum: 2013. november 20. - 13:18:26 »
0 Show voters
korábban nem volt
a ladmin spec meg it van:
 
    if(strcmp(cmd, \"/spec\", true) == 0) {
new specplayerid;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(gTeam[playerid] == 2)
    {
       if(autospec==0)
       {
   if(!strlen(tmp)) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,!\"USAGE: /specplayer [playerid]\");
      return 1;
   }
   specplayerid = strval(tmp);
   if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,!\"specplayer: that player isn\'t active.\");
      return 1;
   }
   StartSpectate(playerid, specplayerid);
   return 1;
}
else
{
      SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"HIBA: Autospec be van kapcsolva!\");
}
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"Ezt csak nézõk használhatják!\");
}
return 1;
}
// STOP SPECTATING
if(strcmp(cmd, \"/specoff\", true) == 0) {
if(gTeam[playerid] == 2)
    {
       if(autospec==0)
       {
+ Csatolmányok és további opciók
gyorsbillenytûk: alt+s az elküldéshez/hozzászóláshoz vagy alt+p az elõnézethez
 
Téma összegzés
Írta: ɐʞzssǝlosz
« Dátum: Ma - 13:07:51 » Idézet beszúrása
               StopSpectate(playerid);
      return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"HIBA: Autospec be van kapcsolva!\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, !\"Ezt csak nézõk használhatják!\");
}
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/aspec-on\", true))
{
if(PlayerInfo[playerid][admins]==1||IsPlayerAdmin(playerid))
{
   for (new s=0; s            {
   if (IsPlayerConnected(s))
   {
   if(gTeam==0||gTeam==1)
   {
   for (new i=0; i            {
      if (IsPlayerConnected(i))
      {
         if(gTeam==2)
         {
         StartSpectate(i,s);
         }
      }
   }
   }
   }
   }
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}[iNFÓ]:Autospec bekapcsolva!\");
   autospec=1;
}
else
{
     SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"Te nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/aspec-off\", true))
{
if(PlayerInfo[playerid][admins]==1||IsPlayerAdmin(playerid))
{
   for (new i=0; i            {
      if (IsPlayerConnected(i))
      {
         if(gTeam==2)
         {
            StopSpectate(i);
         }
      }
   }
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}[iNFÓ]:Autospec kikapcsolva!\");
   autospec=0;
}
else
{
     SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA,!\"Te nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
 
forward ConnectedPlayers();
public ConnectedPlayers()
{
new Connected;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) Connected++;
return Connected;
}
 
stock ReverseSpectate(playerid)
{
   if(ConnectedPlayers() == 2) { StopSpectate(playerid); return 1; }
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo[playerid][specID] != INVALID_PLAYER_ID)
{
    for(new x=PlayerInfo[playerid][specID]-1; x>=0; x--)
{
       if(x == 0) x = MAX_PLAYERS;
        if(IsPlayerConnected(x) && x != playerid)
   {
      if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] != INVALID_PLAYER_ID || (GetPlayerState(x) != 1 && GetPlayerState(x) != 2 && GetPlayerState(x) != 3))

      {
         continue;
      }
      else
      {
         StartSpectate(playerid, x);
         break;
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock StopSpectate(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][specID] = INVALID_PLAYER_ID;
PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_NONE;
GameTextForPlayer(playerid,\"~n~~n~~n~~w~Spectate mode ended\",1000,3);
return 1;
}
stock AdvanceSpectate(playerid)
{
   if(ConnectedPlayers() == 2) { StopSpectate(playerid); return 1; }
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo[playerid][specID] != INVALID_PLAYER_ID)
{
    for(new x=PlayerInfo[playerid][specID]+1; x<=MAX_PLAYERS; x++)
{
       if(x == MAX_PLAYERS) x = 0;
        if(IsPlayerConnected(x) && x != playerid)
   {
      if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] != INVALID_PLAYER_ID || (GetPlayerState(x) != 1 && GetPlayerState(x) != 2 && GetPlayerState(x) != 3))

      {
         continue;
      }
      else
      {
         StartSpectate(playerid, x);
         break;
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock StartSpectate(playerid,specplayerid)
{
for(new x=0; x       if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] == playerid) {

       AdvanceSpectate(x);
}
}
SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(specplayerid));
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
if(IsPlayerInAnyVehicle(specplayerid)) {
PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(specplayerid));
PlayerInfo[playerid][specID] = specplayerid;
PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_VEHICLE;
}
else {
PlayerSpectatePlayer(playerid, specplayerid);
PlayerInfo[playerid][specID] = specplayerid;
PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER;
}
new string[100], Float:hp, Float:ar;
GetPlayerName(specplayerid,string,sizeof(string));
GetPlayerHealth(specplayerid, hp);   GetPlayerArmour(specplayerid, ar);
format(string,sizeof(string),\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~%s - id:%d~n~< sprint - jump >~n~hp:%0.1f ar:%0.1f $%d\", string,specplayerid,hp,ar,GetPlayerMoney(specplayerid) );
GameTextForPlayer(playerid,string,25000,3);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 20. - 13:21:40 írta solyom1992 »

Hard size
« Válasz #7 Dátum: 2013. november 20. - 14:41:09 »
0 Show voters
stock StartSpectate(playerid,specplayerid)
{
for(new x=0; x   if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo
  • [specID] == playerid) {

   // AdvanceSpectate(x);
   CallLocalFunction(\"AdvanceSpectate\", \"d\", x);
}
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal