new kapu1;new kapu2;
kapu1= CreateObject(968,1065.50000000,-1776.29980469,13.10000038,0.00000000,270.00000000,269.99993896);//object(barrierturn) (1)kapu2= CreateObject(968,1066.50000000,-1755.89941406,13.19999981,0.00000000,90.00000000,270.00000000); //object(barrierturn)(2)
forward GateClose();public GateClose(){SetObjectRot(kapu2,0.00000000,90.00000000,270.00000000);SetObjectRot(kapu1,0.00000000,270.00000000,269.99993896);return 1;}CMD:nyit(playerid,params[]){if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,1065.4315,-1759.4772,13.4035)){SetObjectRot(kapu2,0.00000000,10.00000000,269.99996948);SetTimer(\"GateClose\", 6000, 0);SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\");}else{ SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem állsz kapu közelében!\");}return 1;}
CMD:nyit(playerid,params[]){if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,1065.4315,-1759.4772,13.4035)){SetObjectRot(kapu2,0.00000000,10.00000000,269.99996948); SetObjectRot(kapu1, rotx, roty, rotz);SetTimer(\"GateClose\", 6000, 0);SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\");}else{ SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem állsz kapu közelében!\");}return 1;}
kapu1= CreateObject(968,1065.50000000,-1776.29980469,13.10000038,0.00000000,270.00000000,269.99993896);kapu2= CreateObject(968,1066.50000000,-1755.89941406,13.19999981,0.00000000,90.00000000,270.00000000);
kapu1 = CreateObject(968,1065.50000000,-1776.29980469,13.10000038,0.00000000,270.00000000,269.99993896);kapu2 = CreateObject(968,1066.50000000,-1755.89941406,13.19999981,0.00000000,90.00000000,270.00000000);
CMD:nyit(playerid, params[]){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár, X1, Y1, Z1)) // Ha itt vagy || Kapu 1 pozíciója és sugara{ SetObjectRot(kapu1, Xrot1, Yrot1, Zrot1); // Megadjuk kapu 1 rotációját (nyitott állapotban) SetTimer(\"GateClose\", 6000, false); // Elindítja a GateClose timert SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"1es kapu kinyitva, 6 mp és záródik\");}else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár, X2, Y2, Z2)) // Vagy ha itt vagy || Kapu 2 pozíciója és sugara{ SetObjectRot(kapu2, Xrot2, Yrot2, Zrot2); // Megadjuk kapu 2 rotációját (nyitott állapotban) SetTimer(\"GateClose\", 6000, false); // Elindítja a GateClose timert SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"2es kapu kinyitva, 6 mp és záródik\");}else // Ha egyik helyen se vagy{ SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Nem vagy 1 kapu közelébe se!\");}return 1;}
public GateClose(){SetObjectRot(kapu1, Xrot1alap, Yrot1alap, Zrot1alap); // Kapu 1 rotációja (Zárt állapotban)SetObjectRot(kapu2, Xrot2alap, Yrot2alap, Zrot2alap); // Kapu 2 rotációja (Zárt állapotban)}
forward GateClose();public GateClose(){SetObjectRot(kapu2,0.00000000,90.00000000,270.00000000);SetObjectRot(kapu1,0.00000000,270.00000000,269.99993896);return 1;}CMD:nyit(playerid,params[]){if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,1065.4315,-1759.4772,13.4035)){SetObjectRot(kapu2,0.00000000,10.00000000,269.99996948);SetTimer(\"GateClose\", 6000, 0);SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\");return 1;}else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,1089.4406,-1773.0548,13.3462)) // Vagy ha itt vagy. { SetObjectRot(kapu1,0,351,269.99); // Megadjuk kapu 2 rotációját (nyitott állapotban) SetTimer(\"GateClose\", 6000, false); // Elindítja a GateClose timert SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\"); return 1; }else{ SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem állsz kapu közelében!\");}return 1;}
CMD:nyit(playerid,params[]){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,1065.4315,-1759.4772,13.4035)) { SetObjectRot(kapu2,0.00000000,10.00000000,269.99996948); SetTimer(\"GateClose\", 6000, 0); SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,1089.4406,-1773.0548,13.3462)) { SetObjectRot(kapu1,0,351,269.99); SetTimer(\"GateClose\", 6000, false); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A sorompó kinyitva! Hamarosan bezárodik (6mp).\"); } else { SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem állsz kapu közelében!\"); } return 1;}