Szerző Téma: Kapunyitás  (Megtekintve 1049 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Dátum: 2014. március 24. - 11:21:06 »
0 Show voters
Sziasztok!
 
kapu = CreateDynamicObject(976, 1017.56097, -367.48990, 73.15325,   0.00000, 0.50000, -0.42000);

 

CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(KapuNy == false)
{
   MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
   KapuNy= true;
return 1;
}
else
{
    MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
    KapuNy = false;
    return 1;
}
}

 
Semmi sem történik a parancs beírásakor.Miért?

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Kapunyitás
« Válasz #1 Dátum: 2014. március 24. - 11:29:47 »
0 Show voters
khmm...
 
CreateDynamicObject
MoveObject

 
hát ha van olyan ID-jú object CreateObject-el létrehozva mint a Dynamic visszatérési értéke akkor egyszer csak odaér :D
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #2 Dátum: 2014. március 24. - 11:36:40 »
0 Show voters
MoveObject-ek helyett: MoveDynamicObject

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #3 Dátum: 2014. március 24. - 17:22:37 »
0 Show voters
Nem jó.Ugyan így semmi se történik.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #4 Dátum: 2014. március 25. - 07:07:35 »
0 Show voters
kivettem a bool-t figyelj arra, és cseréld le.
 
new KapuNy;
CMD:kapu(playerid) {
if(!Belepve[playerid]) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy) {
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
KapuNy = 1;
}else{
    MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
    KapuNy = 0;
}
return 1;
}

 
És szerintem add meg az objectmozgatás közben ezeket: rX, rY, rZ
Segítség:
 
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0);

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #5 Dátum: 2014. március 25. - 16:03:32 »
0 Show voters
Azokat opcionálisnak írja.
De egyébként lehet rájöttem a hibára.VÉletlenül kivettem egy paramétert,és lehetséges,hogy 0-nak vette a sebességet :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #6 Dátum: 2014. március 26. - 13:08:18 »
0 Show voters
[mod]Ha a problémád megoldódott, kérlek zárd a témát![/mod]

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #7 Dátum: 2014. március 26. - 17:58:34 »
0 Show voters
Zárom,majd ha kiderül,hogy mégsem oldódott meg,akkor megint kiírom.

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #8 Dátum: 2014. március 28. - 21:45:49 »
0 Show voters
Nem jó.
 
CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy)
{
   MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050,2.0,0.00000, 0.50000, -0.42000);
   KapuNy= 1;
return 1;
}
else
{
    MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050,2.0, 0.00000, 0.50000, -0.42000);
    KapuNy = 0;
    return 1;
}
}

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #9 Dátum: 2014. március 24. - 11:21:06 »
0 Show voters
Sziasztok!
 
kapu = CreateDynamicObject(976, 1017.56097, -367.48990, 73.15325,   0.00000, 0.50000, -0.42000);

 

CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(KapuNy == false)
{
   MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
   KapuNy= true;
return 1;
}
else
{
    MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
    KapuNy = false;
    return 1;
}
}

 
Semmi sem történik a parancs beírásakor.Miért?

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Kapunyitás
« Válasz #10 Dátum: 2014. március 24. - 11:29:47 »
0 Show voters
khmm...
 
CreateDynamicObject
MoveObject

 
hát ha van olyan ID-jú object CreateObject-el létrehozva mint a Dynamic visszatérési értéke akkor egyszer csak odaér :D
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #11 Dátum: 2014. március 24. - 11:36:40 »
0 Show voters
MoveObject-ek helyett: MoveDynamicObject

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #12 Dátum: 2014. március 24. - 17:22:37 »
0 Show voters
Nem jó.Ugyan így semmi se történik.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #13 Dátum: 2014. március 25. - 07:07:35 »
0 Show voters
kivettem a bool-t figyelj arra, és cseréld le.
 
new KapuNy;
CMD:kapu(playerid) {
if(!Belepve[playerid]) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy) {
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
KapuNy = 1;
}else{
    MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
    KapuNy = 0;
}
return 1;
}

 
És szerintem add meg az objectmozgatás közben ezeket: rX, rY, rZ
Segítség:
 
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0);

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kapunyitás
« Válasz #14 Dátum: 2014. március 25. - 16:03:32 »
0 Show voters
Azokat opcionálisnak írja.
De egyébként lehet rájöttem a hibára.VÉletlenül kivettem egy paramétert,és lehetséges,hogy 0-nak vette a sebességet :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal