-
Sziasztok!
kapu = CreateDynamicObject(976, 1017.56097, -367.48990, 73.15325, 0.00000, 0.50000, -0.42000);
CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(KapuNy == false)
{
MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
KapuNy= true;
return 1;
}
else
{
MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
KapuNy = false;
return 1;
}
}
Semmi sem történik a parancs beírásakor.Miért?
-
khmm...
CreateDynamicObject
MoveObject
hát ha van olyan ID-jú object CreateObject-el létrehozva mint a Dynamic visszatérési értéke akkor egyszer csak odaér :D
-
MoveObject-ek helyett: MoveDynamicObject
-
Nem jó.Ugyan így semmi se történik.
-
kivettem a bool-t figyelj arra, és cseréld le.
new KapuNy;
CMD:kapu(playerid) {
if(!Belepve[playerid]) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy) {
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
KapuNy = 1;
}else{
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
KapuNy = 0;
}
return 1;
}
És szerintem add meg az objectmozgatás közben ezeket: rX, rY, rZ
Segítség:
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0);
-
Azokat opcionálisnak írja.
De egyébként lehet rájöttem a hibára.VÉletlenül kivettem egy paramétert,és lehetséges,hogy 0-nak vette a sebességet :D
-
[mod]Ha a problémád megoldódott, kérlek zárd a témát![/mod]
-
Zárom,majd ha kiderül,hogy mégsem oldódott meg,akkor megint kiírom.
-
Nem jó.
CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy)
{
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050,2.0,0.00000, 0.50000, -0.42000);
KapuNy= 1;
return 1;
}
else
{
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050,2.0, 0.00000, 0.50000, -0.42000);
KapuNy = 0;
return 1;
}
}
-
Sziasztok!
kapu = CreateDynamicObject(976, 1017.56097, -367.48990, 73.15325, 0.00000, 0.50000, -0.42000);
CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(KapuNy == false)
{
MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
KapuNy= true;
return 1;
}
else
{
MoveObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
KapuNy = false;
return 1;
}
}
Semmi sem történik a parancs beírásakor.Miért?
-
khmm...
CreateDynamicObject
MoveObject
hát ha van olyan ID-jú object CreateObject-el létrehozva mint a Dynamic visszatérési értéke akkor egyszer csak odaér :D
-
MoveObject-ek helyett: MoveDynamicObject
-
Nem jó.Ugyan így semmi se történik.
-
kivettem a bool-t figyelj arra, és cseréld le.
new KapuNy;
CMD:kapu(playerid) {
if(!Belepve[playerid]) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy) {
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050, 2.00);
KapuNy = 1;
}else{
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050, 2.00);
KapuNy = 0;
}
return 1;
}
És szerintem add meg az objectmozgatás közben ezeket: rX, rY, rZ
Segítség:
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0);
-
Azokat opcionálisnak írja.
De egyébként lehet rájöttem a hibára.VÉletlenül kivettem egy paramétert,és lehetséges,hogy 0-nak vette a sebességet :D
-
[mod]Ha a problémád megoldódott, kérlek zárd a témát![/mod]
-
Zárom,majd ha kiderül,hogy mégsem oldódott meg,akkor megint kiírom.
-
Nem jó.
CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy)
{
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050,2.0,0.00000, 0.50000, -0.42000);
KapuNy= 1;
return 1;
}
else
{
MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050,2.0, 0.00000, 0.50000, -0.42000);
KapuNy = 0;
return 1;
}
}