Szerző Téma: kapú zárás  (Megtekintve 885 alkalommal)

kapú zárás
« Dátum: 2012. április 02. - 20:18:12 »
0 Show voters
   MozgoKapu = CreateObject(3578,2727.19921875,2609.79980469,10.39999962,0.00000000,0.00000000,5.99853516); //object(dockbarr1_la) (1)
    SetTimer( \"Mozgasd\", 1000, true );
public Mozgasd()
{
for( new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++ )
{
if( IsPlayerConnected(playerid) )
{
   if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, 2727.3582, 2609.0698, 10.6719 ) )
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
       MoveObject( MozgoKapu, 2727.19995117,2609.80004883,8.60000038, 2.5 ); // Zárt
   }
   else
   {
       MoveObject( MozgoKapu, -1630.80004883,-2722.60009766,50.70000076, 2.5 ); // Nyitott
   }
}
}
}

 
ezt hogy lehet megoldani hogy miután kinyilt 30másodperc mulva bezárul
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 02. - 20:42:39 írta N@rbirock »

Nem elérhető Rexii

  • 471
    • Profil megtekintése
kapú zárás
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 02. - 20:36:46 »
0 Show voters
Ennyi információval nem tudok rajtad segíteni!

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
kapú zárás
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 02. - 20:41:32 »
+1 Show voters
Létre hozol egy timert, amit akkor indítasz el, amikor kinyitod a kaput és utána a timer publica alá berakod a MoveObjectet a zárt koordinátákkal. :D

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
kapú zárás
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 02. - 20:44:33 »
+1 Show voters
new Mozgokapu;
public OnGameModeInit()
{
   MozgoKapu = CreateObject(3578,2727.19921875,2609.79980469,10.39999962,0.00000000,0.00000000,5.99853516); //object(dockbarr1_la) (1)
   SetTimer( \"Mozgasd\", 1000, true );
   return 1;
}
public Mozgasd()
{
for( new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++ )
{
if( IsPlayerConnected(playerid) )
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, 2727.3582, 2609.0698, 10.6719 ) )
                        {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
           MoveObject( MozgoKapu, -1630.80004883,-2722.60009766,50.70000076, 2.5 );
                                SetTimerEx(\"Zar\",30000,0,\"i\",playerid);
      }
                        }
}
}
        return 1;
}
forward Zar();
public Zar()
{
    MoveObject( MozgoKapu, 2727.19995117,2609.80004883,8.60000038, 2.5 );
    return 1;
}

 Ez elvileg jó lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 02. - 20:55:18 írta Gabor.. »

kapú zárás
« Válasz #4 Dátum: 2012. április 02. - 20:57:21 »
0 Show voters
nem zárja be

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
kapú zárás
« Válasz #5 Dátum: 2012. április 02. - 21:02:13 »
0 Show voters
new Mozgokapu, ztimer;
public OnGameModeInit()
{
   MozgoKapu = CreateObject(3578,2727.19921875,2609.79980469,10.39999962,0.00000000,0.00000000,5.99853516); //object(dockbarr1_la) (1)
   SetTimer( \"Mozgasd\", 1000, true );
   return 1;
}
public Mozgasd()
{
for( new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++ )
{
if( IsPlayerConnected(playerid) )
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, 2727.3582, 2609.0698, 10.6719 ) )
                        {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
           MoveObject( MozgoKapu, -1630.80004883,-2722.60009766,50.70000076, 2.5 );
                                ztimer = SetTimer(\"Zar\", 30000, false);
      }
                        }
}
}
        return 1;
}
forward Zar();
public Zar()
{
    MoveObject( MozgoKapu, 2727.19995117,2609.80004883,8.60000038, 2.5 );
    return 1;
}

Esetleg így?

kapú zárás
« Válasz #6 Dátum: 2012. április 02. - 21:09:06 »
0 Show voters
D:\\Trucking_Server_2.0\\gamemodes\\Truck.pwn(6974) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"ztimer\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
kapú zárás
« Válasz #7 Dátum: 2012. április 02. - 21:13:45 »
0 Show voters
new Mozgokapu;
public OnGameModeInit()
{
   MozgoKapu = CreateObject(3578,2727.19921875,2609.79980469,10.39999962,0.00000000,0.00000000,5.99853516); //object(dockbarr1_la) (1)
   SetTimer( \"Mozgasd\", 1000, true );
   return 1;
}
public Mozgasd()
{
for( new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++ )
{
if( IsPlayerConnected(playerid) )
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, 2727.3582, 2609.0698, 10.6719 ) )
                        {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
           MoveObject( MozgoKapu, -1630.80004883,-2722.60009766,50.70000076, 2.5 );
                                SetTimer(\"Zar\", 30000, false);
      }
                        }
}
}
        return 1;
}
forward Zar();
public Zar()
{
    MoveObject( MozgoKapu, 2727.19995117,2609.80004883,8.60000038, 2.5 );
    return 1;
}

Akkor így próbáld meg. :D Ezek szerint akkor ide nemjó a \'SetTimerEx\' Mert azt mondtad, hogy úgy nem zárja be.

kapú zárás
« Válasz #8 Dátum: 2012. április 02. - 21:25:19 »
0 Show voters
D:\\Trucking_Server_2.0\\gamemodes\\Truck.pwn(6974) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Trucking_Server_2.0\\gamemodes\\Truck.pwn(6974) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
kapú zárás
« Válasz #9 Dátum: 2012. április 02. - 21:37:10 »
0 Show voters
new Mozgokapu;
public OnGameModeInit()
{
   MozgoKapu = CreateObject(3578,2727.19921875,2609.79980469,10.39999962,0.00000000,0.00000000,5.99853516); //object(dockbarr1_la) (1)
   SetTimer( \"Mozgasd\", 1000, true );
   return 1;
}
public Mozgasd()
{
for( new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++ )
{
if( IsPlayerConnected(playerid) )
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, 2727.3582, 2609.0698, 10.6719 ) )
                        {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
           MoveObject( MozgoKapu, -1630.80004883,-2722.60009766,50.70000076, 2.5 );
                                SetTimerEx(\"Zar\",30000,0,\"i\",playerid);
      }
                        }
}
}
        return 1;
}
forward Zar();
public Zar()
{
    MoveObject( MozgoKapu, 2727.19995117,2609.80004883,8.60000038, 2.5 );
    return 1;
}

Akkor maradt ez a megoldás.  :hmmm: Ha nemjó, akkor máshol van a bibi szerintem nem a timerral.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal