GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: norbika011 - 2014. december 28. - 19:01:35

Cím: Kapu szkript segitség
Írta: norbika011 - 2014. december 28. - 19:01:35
Sziasztok
 
Remélem tudtok segíteni, sajnos és még nem értek eléggé jól a szkriptekhez de azért megy nekem is, az által hogy nem értek hozzá akadt egy kis problémám amit remélem tudtok orvosolni!.
>> Probléma <<
A problémám pedig az hogy a a kapu amit sikerült elhelyeznem a szerveren és nyillik, zárul de ami a probléma az az hogy bármennyire is vagyok töle messze lehet nyitni/zárni és ezt kellene orvosolni hogy kb: 1méter távolság nál lehessen kinyitni vagy 2 nél.
Egy kérésem pedig lenne ha (lehet) a szkripte be irni azt hogy ha valaki ki akarná nyitni és nincs a megadott távolságba akkor ezt az üzenetet kapná
\"Nem vagy kapunál!\" pirosan
>> PawN KóD <<
 
#include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit()
{
        kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
        return 1;
        }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
        if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
        {
            MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
            return 1;
            }
        if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
        {
            MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
            return 1;
            }
            return 0;
            }

 
Elöre is köszönöm annak az illetönek aki javitja!!!
Cím: Kapu szkript segitség
Írta: citromhun - 2014. december 28. - 19:15:57
IsPlayerInRangeOfPoint-al lehet meg oldani.
 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0,0.0,36.0000000)) {
    MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
            return 1;
        }
        if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) {
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0,0.0,36.0000000))
      MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
   }
return 1;
}
return 0;
}

 


Nem akarok a moderálásba bele szólni, de rossz helyre raktad a témát.
Cím: Kapu szkript segitség
Írta: norbika011 - 2014. december 28. - 19:35:58
Figyi... nem tudom hogy te ezt \"kijavitodtad-e\" de az biztos hogy mostmár kise nyitja *-* meg 3 warning-ot ir
Cím: Kapu szkript segitség
Írta: citromhun - 2014. december 28. - 19:46:38
     #include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
    #pragma tabsize 0
    new kapu;//ebbol persze lehet több is.
    public OnGameModeInit()
    {
            kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
            return 1;
            }
    public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
    {
            if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
            {
               if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
         MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
      }
   return 1;
                }
            if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
          MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
      }
   return 1;
            }
return 0;
}

 
Így már jó?
Cím: Kapu szkript segitség
Írta: norbika011 - 2014. december 28. - 19:50:18
Köszönöm szépen!