Sziasztok
Remélem tudtok segíteni, sajnos és még nem értek eléggé jól a szkriptekhez de azért megy nekem is, az által hogy nem értek hozzá akadt egy kis problémám amit remélem tudtok orvosolni!.
>> Probléma <<
A problémám pedig az hogy a a kapu amit sikerült elhelyeznem a szerveren és nyillik, zárul de ami a probléma az az hogy bármennyire is vagyok töle messze lehet nyitni/zárni és ezt kellene orvosolni hogy kb: 1méter távolság nál lehessen kinyitni vagy 2 nél.
Egy kérésem pedig lenne ha (lehet) a szkripte be irni azt hogy ha valaki ki akarná nyitni és nincs a megadott távolságba akkor ezt az üzenetet kapná
\"Nem vagy kapunál!\" pirosan
>> PawN KóD <<
#include <a_samp> //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0)
{
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0)
{
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
return 1;
}
return 0;
}
Elöre is köszönöm annak az illetönek aki javitja!!!
IsPlayerInRangeOfPoint-al lehet meg oldani.
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0,0.0,36.0000000)) {
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0,0.0,36.0000000))
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
}
return 1;
}
return 0;
}